Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

velgen

• johnny

Heeft er nog iemand stalen velgen te koop voor een 200 ,17 inch

• tom

Ik heb nog een setje originele vijfspaak van een IS200 liggen. Dit zijn wel aluminiummen.

• Lex1

Hoi Tom,

Ik zie dat je originele LM-velgen over hebt. Zou je ook foto's kunnen opsturen?

Waar kom je precies vandaan ivm. ophalen? Prijs?

Mail maar naar henksenna@hotmail.com

• johnny

wat wil je er voor hebben

• Chiel te Riele

Hallo Johnny,

Ik heb net een paar 17 inch originele velgen laten stralen en gepoedercoat. Ze zijn dus niet nieuw maar zien er wel subliem uit! De velgen zijn net voorzien van de banden en uitgebalanceerd. Weet niet of het je alleen om de velgen gaat dat kan natuurlijk ook.

Tevens heb ik nog een set originele wielen van een IS200 in 17 inch maar dan gepolijst. Deze hebben hele lichte beschadigingen, maar zijn nog steeds er fraai.

Waarom al deze wielen zul je je wellicht afvragen.. Lexusgek ..IS200 en IS300

Hoor graag van je !

MVGR Chiel te Riele

• johnny

heb alleen de velgen nodig, hoeven er niet goed uit te zien ze zijn bedoeld voor winterbanden

wat moet je er voor hebben

grt johnny

• Henk

Hallo Chiel,

Ik zoek nog een set je voor winterbanden, heb je foto's, wat kosten ze, zowel de gepoedercoate als de de gepolijste, waar zijn ze eventueel af te halen?

S.v.p. foto's naar h.naterop@chello.nl.

Groet, Henk