Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

Lexus IS 200 Navigatie systeem

  • Steven

    Hoi,

    Ik ben sinds 10-2006 de trotse bezitter van een IS 200 uit 2000, waarin een origeneel navigatie systeem in zit. Nou heb ik heel vaak dat als ik over een drempel rij, dat de CD rom eruit springt, of dat hij weer opnieuw moet opstarten. Dit gebeurd vaan op cruciale momenten, dus moet je weer wachten dat hij is opgestart. Nu geeft hij zelfs aan dat de CD Rom een leesfout heeft….is er iets wat ik hieraan kan doen? Misschien heeft één van jullie een gouden tip. Daarnaast vraag ik me ook af of je nog een aanpassing in de navigatie kan doen, waarop hij op de “snelste”of “kortste” route komt te staan? Als laatste, ik kwam er ook achter dat deze CD Rom, niet echt up-gedate is…….bestaat er al een recente CD Rom voor de IS 200 en zoja waar kan je deze (tegen een leuk ptijsje) halen??

    Hoor het graag van jullie…

  • TWINPJ

    Mijn navigatiesysteem is onder de passagiersstoel op de bodem gemonteerd. Heb tot dusver geen last gehad van het spontaan uit de speler geduwd worden van de navigatiecdrom.

    Aangezien de vorige eigenaar een cdrom uit 2000/2001 in het systeem had zitten, heb ik bij www.navco.nl nieuwe cdroms gekocht:

    CD Benelux-XL TA 2006/2007 + Europa CD VDO, Carin, BMW, Renault voor €128.00 en Systeem Software MO5076 7.60 voor VDO MS5000, MS5100 en MS6000 voor €35.00. Tezamen met de portokosten was ik dus in totaal: €169.50 kwijt.

    Het is even een investering, maar het navigatiesysteem is weer helemaal uptodate wat software betreft en de CD Benelux is van 2006/2007, de meest nieuwe wijzigingen staan er dus op. Kan weer een tijdje vooruit!

    De cdrom is niet speciaal gemaakt voor een IS200, maar kan gebruikt worden in diverse VDO-apparaten.

    De leesfout kan veroorzaakt worden door fysieke beschadigingen op de cdrom zelf. Als de informatielaag niet meer te lezen valt door een krasje, krijg je leesfouten.

  • Steven

    Bedankt voor de info, ik ga het pakket direct bestellen op navco, alleen zit mijn systeem dus in de kofferbak naast het reservewiel maar volgens mij is het een VDO ook.

    Thnxs,

    Steven

  • Martin de Jager

    Geachte Lezers,

    Garrne kwam ik in het bezit van een navigatie voor bovengenoemde Lexus!

    Groeten,

    Martin