Kijk vandaag even bij www.mijngarage.nl wat het daar kost om de distributieriem te vervangen voor de LS400.
Krijg een leuk aanbod: 216.10 euro incl arbeidsloon en btw.
Morgen sta ik bij de garage op de stoep!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op lexus.startpagina.nlVoor een IS200 2.0 Automaat kwam ik uit op € 230,66 (incl. BTW) via het aanbod van mijngarage.nl in de regio Leiden en omstreken.emile125 schreef:
>
> Kijk vandaag even bij www.mijngarage.nl wat het daar kost om
> de distributieriem te vervangen voor de LS400.
> Krijg een leuk aanbod: 216.10 euro incl arbeidsloon en btw.
>
> Morgen sta ik bij de garage op de stoep!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ook ik heb “gekeken” op de site van mijn garage , reken jezelf niet rijk , dit is exlc. spanrollen e.d.
De spanrollen moeten zeker bij de LS400 ook vervangen worden en natuurlijk zal het wel iets goedkoper zijn maar heb je dan ook een haal en breng sevice of gratis vervangend vervoer, heb je dan ook de know-how en de ervaring die ze bij Lexus zeker hebben.
mvg
Henny
Heb ook een offerte aangevraagd voor mijn toyota. Ik krijg van mijngarage een offerte met virus toegestuurd, mooi is dat. Stel dat ik 'm had geopend had ik zeker ook een nieuwe computer kunnen kopen.
Wel vreemd voor een bedrijf wat zo adverteert op radio en TV, hoeveel mensen zou mijngarage al hebben besmet met het virus? Ik heb ze een klachtenmail gestuurd maar na 3 dagen nog steeds geen reactie gehad.
Sebas
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?