Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

GS300 navigatie

• Dirk de vries

Ik heb een GS300 van 2000 met cd navigatie en ben opzoek naar de cd,s van de omringende landen van nederland.

Navteq produceert de cd,s en daarvan is veel te vinden op het internet maar niet voor de lexus. Wie helpt mij aan de juiste cd,s?

Ik wil best meebetalen in de kosten

• v.d. Heijden

goedendag,

er zijn meer mensen met dit probleem, als iemand een nieuwe versie deelt zijn we van dit probleem verlost.

• JOhan

Heb overal gezocht maar de cd's zijn niet te vinden, nieuw zijn ze boven de 300€ en dan heb je een versie van 2003. Dus als iemand iets heeft….

Groet Johan

• Ment

In mijn bezit de volgende cd's voor mijn GS 300;

Benelux 2004/2005

Frankrijk 2004

Duitsland 1999

Engeland 2004

Ben bereid om ze toe te sturen, maar niet tegen betaling. Verzin maar een leuke tegenprestatie.

• Johan

ik ben ernstig geinteresseerd in benelux, duitsland en frankrijk, tegenprestatie een overnachting in Antwerpen

• Bram

Ik ben erg geinteresseerd in de cd BENELUX. Als tegenprestatie heb ik een cd voor Oostenrijk-Zwitserland-Italie.

Reacties kunt u sturen naar het e-mailadres als u op de Auteurnaam klikt :-)

Ment schreef:

• Ment

Beste Bram, beste Johan,

Als jullie een tel.nr voor me hebben, kan e.e.a. geregeld worden.Vr gr Ment

• Bram

Ment, dat zou erg fijn zijn! Ik kan je mijn tel. nr mailen. Stuur een berichtje naar het emailadres wat verschijnt als je op de auteursnaam gaat staan met de cursor, links onder in beeld verschijnt dan mijn emailadres.

Als tegenprestatie: Benelux 2006 of Italie-Zwitserland-Oostenrijk 1999