Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

wielsloten

• Sudesh Ramautar

Beste Lexusrijders,

Ik ben sinds 24 december trotse eigenaar van een IS 200 Executive automaat.

Op de auto zit nieuwe originele lexus velgen, echter geen wielslot, is deze uberhoud wel leverbaar en wat kosten deze wielsloten.

mijn tweede vraag, ik heb ook een natigatieve (origineel van lexus) uit 2001, ik wil graag heel gauw een update, echter wil ik daar geen 300 euro voor betalen, graag jullie oplossing

ps. prima forum verder

Sudesh

• demans

Heb zelf ook al eens naar gezocht of er nog een gebrande uitvoering bestaat.

Maar schijnbaar nog niet!

Er zit in de orginele dvd een soort leesfouten die dvd navigatiespeler nodig is om aftespelen.

Als je die dvd gaat branden dan zou dat brandprogramma die fouten gaan herstellen en leest dvdspeler die gebrande dvd niet meer.

En heb ook ergens gelezen dat je dvd navigatiesysteem er mee zou kunnen kappen en terug moet naar de dealer om de schijf telaten verwijderen!!

Ben benieuwd of ook hier meer mensen iets vanaf weten?

Greetz demans

• Han

Zelf heb ik vorig jaar voor mijn IS200 Executive wielsloten gekocht bij de Toyota-dealer….ca. 20 Euro meen ik!