Weet iemand of een is 200 ook te chippen is, met name onderin is de auto aardig tam en een Turbo later monteren is een aardige investering. Dus wie weet er wat?.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op lexus.startpagina.nlJe zou eens bij een tuningbedrijf moeten navragen. Bij Europese auto's kan het vaak wel. Bij Honda waarschijnlijk ook, dus waar om bij Lexus niet?
Of je koopt een IS200 met compressor (zie eerdere link). Ik heb er foto's van en ook documentatie.
Vermogen gaat flink omhoog, naar 204 pk…! Hij is door TTE ontwikkeld, dus de officiële tuner van Lexus!
5 jaar geleden kostte hij nog 17.900 ouderwetse guldens en was samen met een ander onderstel in te bouwen bij Cavallino Engineering.
De link van de IS200 met compressor komt trouwens uit België…
Ik heb 2,5 jaar geleden een compressor in laten bouwen bij TTE in Keulen omdat Cavallino Engineering dat niet meer deed. Had ik veeeeeel eerder moeten doen. Echt geweldig. Koste wel 6500 euro maar is iedere cent waard. Had proefgereden in IS300, maar dat viel wat tegen. Vermogen inderdaad veel omhoog, maar belangrijker het koppel ook. Schaap in wolfskleren is veranderd naar wolf in wolfskleren…… Heb er namelijk geen badges oid op laten zetten.
Heb er inmiddels meer dan 100.000 km met compressor mee gereden (totaal 200.000, bij 100.000 laten inbouwen) en buiten een piepende V-snaar geen problemen gehad. Dit is natuurlijk onder garantie opgelost. (2 jaar)
Ook ik heb alle documentatie (en contact bij TTE, maar ze hebben nu eindelijk een emailadres op de site gezet, dus dat kan ook) en die kan ik je toemailen als je wilt.
De mijne komt trouwens over een aantal weken in de autoweek bij klokje rond. Had hem aangemeld en ze hadden wel interesse. Hij wordt de 20ste gekeurd.
Wanneer de IS220d er is, en TTE klaar is met de tuningkit (wordt 205 pk!, weet nog niets van koppel) dan komt de mijne volgend jaar ergens wel te koop te staan dus als je interesse hebt….
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?