Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

gs300

• Johan

Ik rij nu 4 weken in mijn GS 300 uit december 1998, fantastisch, maar heb de ervaring dat het tankleeglampje (of hoe zo'n ding ook heet) al begint te branden na verbruik van 58 liter, verder wil ik graag weten of je de navigatie cd roms alleen bij lexus kunt kopen?

En vastzittende bekerhouders op de achterbank, komt dat vaker voor?

Ben zeer tevreden met de auto, na een lange werkdag is een halfuur lexus genoeg om weer helemaal tot rust te komen :-)

• Ray

Johan,

Ik was ook een half jaartje geleden op zoek naar een recente Nav DVD. Die heb ik toen niet kunnen vinden. Ik heb toen een nieuwe gekocht bij Breukelen en die koste mij rond de 300 euro. Ik ben niet zo een computer techneut, maar die dingen moet je toch kunnen kopieren lijkt mij! Ik heb geprobeert op die DVD uit het apparaat te halen, maar die moest je helemaal open schroeven en zit het helemaal verstopt onderin mijn achterbak, dus heb ik hem maar laten zitten. Ik had natuurlijk al die nieuwe gekocht en die hadden ze er bij Breukelen voor mij in gedaan.

Ben je trouwens nog goed af gekomen van je IS200? Heb je hem particulier verkocht of heb je hem gewoon ingeruilt? Ik heb een IS300 Sportcross uit 09-2001 en ben wel geintresseert in een nieuw model RX300. Dus ben ik wel benieuwt of je goed van je IS afgekomen bent.

Groeten,

Raymond

• Johan

Bedankt Raymond,

De IS 200 is een andere Johan, sorry.

Weet jij iets van de benzinetank van een GS, hij zou 80 liter moeten zijn?

Johan

• Lexi

Ik hoor dat er maar 76 liter in gaat.

Probeer nu 1 op 10 te rijden met mijn GS 300 uit 94.

Mijn andere GS uit 97 rijdt 1 op 8.

Die uit 94 rijdt meestal 1 op 5 a 1 op 6, maar die heeft dan ook 480 pk.

mvg

MAB