wat een heerlijke middag op de preview, iS-ers onder elkaar! Geweldig stuurgedrag, lijkt mij op hogere snelheid iets meer bekrachtigd, dan de vorige versie. Vind ik helemaal geen minpunt. Ook neutraler in de bochten, voelt zwaarder, al is ie geen 2055kg (stond op de info,gelezen? Werd later weggestift) Deze auto verdient een plaats in de lijst van de beste Stuurmansautos.
Ik reed de Sport op de polderroute, vond 'm beslist niet stug. Ook de Business met de 16inch rijdt fantastisch, zonder een noemenswaardig verschil. Ziet er ook goed uit met gevulde wielkasten achter. Dashbord is prachtig, als ware het uit een brok graniet gestoken, de overgang van de middenconsole naar de tunnel, een detail uit de vorige serie! De A-stijlen zijn op krachttraining geweest en steken je schuin tegemoet alsof ze armpje willen drukken.
Gezien de maat van de buitenspiegels, verwacht Lexus veel caravan-rijders en wie niet op zijn spiegels achteruit kan, heeft altijd nog zijn parkeersensoren en of zijn camera. Twee pijpen achter, een heerlijk gezicht!