Wie weet waar ik een lexus is 200 radio kan laten herstellen, of wie heeft er nog een goede gebruikte te koop????
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op lexus.startpagina.nlHenk, bedankt voor de info!
Ik heb gelijk een offerte aangevraagd…
Vorig jaar heb ik ook al gepost, maar het schijnt een groot probleem te zijn.
ERR3 wordt onder garantie vergoed (verlengd naar 5 jaar), echter andere problemen zoals ERR1 (laser kapot) niet!
Een ruilapparaat is vrij duur en een nieuwe is helemaal niet te betalen.
Op advies van Lexus Breda heb ik mijn toestel na laten kijken, maar zij kunnen hem niet repareren…, daarom ben ik benieuwd of Vastec dit wel kan!
Groetjes,
Han
PS: uit nostalgische gevoelens, draai ik maar cassettes en de radio…:-(((
Error 3 wordt ook niet vergoed, ik heb contact gehad met de klantenservice van Lexus, die raade mij aan om de dealer te bellen.
Dealer neemt contact op met de importeur….. uitslag geen garantie…….
Is er geen Nederlands bedrijf die de radio kan herstellen, wat voor een merk is de radio eigenlijk??
Gr
Frank
Zoals gemeld in mijn eerdere post ben ik naar een bedrijf geweest in Breda (A16 richting Antwerpen) op het industrieterrein, maar die kon wel het euvel opsporen, maar niet maken (laser).
Wel heb ik, bedankt nog, een offerte naar Vastec gestuurd in Maaseik, dat zit langs de A2 onder Weert…!
Merk is meen ik, Fujiten…!
Via Vastec kreeg ik te horen, dat zij niets kunnen doen. Onderdelen zijn niet te bestellen en alleen Toyota of Lexus kan dit repareren.
Citaat:
Dit is van toyota en deze toestellen zijn van matsushita
Wij moeten deze via toyota binnenbrengen gezien ze zelf geen enkel onderdeel leveren hiervan
Probeer eens bij www.ebknl.nl
Verder ben ik via Mediamarkt er achter gekomen, dat een Dubbel Din radio met DVD en Navigatie (Kenwood) in te bouwen is. Een vriend van de verkoper rijdt een IS 300 en heeft hem ook in laten bouwen. Bij hun inbouwcentre weten ze daar wel raad mee!
Het type is meen ik 725DVD, met navigatie is wel duurder (normaal 2400, nu 1600 Euro)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?