Beste allemaal
De radio cd combinatie in mijn IS 200 sport geeft een subliem geluid alleen blijf ik ERROR houden bij cd gebruik.
Aleen originle cd's zonder label worden gebruikt weet iemand hier iets over de auto is van 2001
Gr
Frank
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op lexus.startpagina.nlVorig jaar heb ik hierover al veel gediscussieerd. Kijk daarom verder terug in het forum rond juli/aug. 2004…
ERR3 valt onder de garantie…is verlengd naar 5 jaar~
Andere ERR-nummers, zoals ERR1 (laser kapot) valt niet onder garantie…althans dat denk ik. Mochten mensen het tegendeel beweren, dan hoor ik dat graag.
Een gereviseerd toestel kost ruim 700 Euro en een nieuwe 2000 Euro…kassa!
Verder is het NIET aan te raden CD-R's te gebruiken, enerzijds omdat ze vaak te dik zijn en ook omdat de randen vaak rafelig zijn. Let daar goed op, want je krijgt geen garantie, door gebruik van CD-R's…!
Ook mag er GEEN label op zitten, ook vanwege de dikte. De tolerantie van de CD-speler is zeer klein, daarom dat hij zo kompakt is…
Ik ben het met Han eens met 1 maar,
Sony cd'rs (die je zelf moet branden) zijn DE cd's voor in de Lexus…….
Sinds ik de Sony's gebruik heb ik geen enkele foutmelding meer gehad.
Met originele en/of andere zelfgebrande CD's had ik wel foutmeldingen, mijn tip in deze is dus: probeer de Sony cd's!
Succes,
vgrtn
Had zelfde probleem. Auto is van 1999 lijkt nog splinternieuw maar ook die verveldende ERR 3 message. Probleem bij mij was dat er geen enkele CD kon geladen worden. Je kan zien dat de cd geladen wordt wanneer het oranje lichtje aan de lade van de cd gaat knipperen. Op een goede dag heb ik daar eens om de 4 min zitten op drukken (vraag om een cd in te laden) en op een bepaald moment lukt het steeds. Zonder problemen cd's geladen die zonder problemen werken. Wanneer je cd laat uitwerpen raad ik wel aan om onmiddellijk een nieuwe bij de hand te hebben om die onmiddellijk in te laden. Werkt perfect nu en ik krijg geen error 3 message meer. Indien echt stuk en uit garantie dan moet je rekenen op 450 euro kosten. Naar verluidt zouden de nieuwere versies geen enkel probleem stellen. Succes.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?