de banden van mijn IS200 zijn aan de binnenkant helemaal kaal en aan de buitenkant nog 3mm profiel is dit normaal of is het een kwestie van uitlijnen?
het gaat om de voorbanden.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op lexus.startpagina.nlKlopt een kwestie van uitlijnen, ik heb sinds kort 4 nieuwe banden laten plaatsen en gelijk uit laten lijnen.
Mijn vorige banden waren ook aan de binnenkant (voor) helemaal kaal terwijl de buitenkant nog wel 50.000 Km mee hadden gekunt.
Na het uitlijnen stuurt hij ook prettiger en directer, is ook beter voor je ophanging.Paul schreef:
Hallo, dank jullie wel voor de reacties, ik heb gisteren (vrijdag) nieuwe banden op laten monteren en laten uitlijnen en wat bleek van de uitlijning klopte geen bal meer, links bijna 1 graad uit het spoor rechts een halve graad plus de toespoor stond verkeert. Rijd nu weer strak als vanouds.
vr.gr. aart
Hallo Ray,
Ik heb gekozen voor Bridgestone( turanza er300 215/45zr17 87w) banden, er lagen Michelins op die kosten 205 euri en de Bridgestone's 165 euri. Aangezien er tussen de a- merken weinig kwaliteits verschil zit volgens m'n bandenmannetje heb ik voor de Br.stones gekozen.
Voor het richten moest ik 30 euri afrekenen maar ik vrees dat dat bij de dealer veel duurder is.
vr. gr. Aart.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?