Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

TE KOOP, Al 3 maanden!!!!!

• Bram

Ik probeer al 3 maanden mijn lexus IS-200 exec. te verkopen helaas zonder veel succes. Al na 3 maanden kreeg ik het bericht dat ik een auto van de zaak kreeg en dat hield in dat ik helaas de Lexus weer moest verkopen.

Het is een Zwarte lexus voorzien van hele mooie 18 inch lichtmetalen velgen en 4 nieuwe banden, hij is van juni 2000 en de prijs is ? 17.200,- staat o.a. op autotelegraaf, speurders en marktplaats.

Nu 6 maanden in mijn bezit (gekocht bij Lexus dealer Dorst in Breda) maar vanwege auto van de zaak moet hij helaas weer weg. APK tot 11-2005. Auto is door Lexus dealer onderhouden onderhoudsboekje aanwezig) speciale lak bescherming, lederen/alcantara bekleding, climate control en navigatiesysteem.

Helaas is de resterende garantie die ik kreeg van een half jaar “Lexus Premium Warranty” + Red Carpet Treatment niet overdraagbaar.

HELP heeft iemand een idee??

• Han

Hoi Bram,

Ik ken het probleem. Vorig jaar zelf een IS 200 Exec. gekocht, wel met veel km's en een auto te koop aangeboden.

De markt is echter al ruim een jaar heel slecht (slechte economie…). Zelf heb ik mijn vorige auto (cabrio) op Marktplaats, Autotrack, 2ehands.nl, Speurders.nl etc. geplaatst. Wel veel kijkers, geen kopers. Een keer heb ik een bod gehad en afgewezen. Daar heb ik nu wel spijt van, maar soms wil je gewoon meer voor je auto, niet waar?!

Ook in de krant gehad en nu (gratis) in Autovisie (met foto, helemaal gratis in de Cabrio-special…). Geen enkele reactie!

Kortom, de markt is gewoon slecht. Het weer trouwens ook, daarom dat niemand een cabrio wil.

Zeker via internet, is de enige trigger de prijs. Als je voldoende scherp zit (geldt ook voor mij), dan wordt je pas interessant. Helaas kost het je dan wel geld…!!!

Zelf heb ik mijn auto sinds Nov. vorig jaar uit de belasting, APK en verzekering gehaald. Dit doe je d.m.v. schorsing (via postkantoor). Voordeel is natuurlijk, dat je kosten dan niet meer doorlopen. Wel natuurlijk de afschrijving, maar beter iets dan niets. Dan krijg je wat meer speelruimte om hem te verkopen, zonder dat je kosten doorlopen. Schorsing kost 68 Euro en kan max. voor 1 jaar.

Misschien een tip in een moeilijke tijd!

Succes!