Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

Banden IS200

• Henk

Hallo Lexus fans,

Ik moet binnenkort aan 2 nieuwe achterbanden,er liggen nu 4 stuks Dunlop sport 9000 op. (215-45-17)

Deze liggen overigens goed op de weg en maken weinig lawaai.

Zijn er nog ervaringen met een ander merk banden met deze auto of zeggen jullie dezelfde erop?

Ik heb laatst met een IS200 gereden waar Vikings op lagen en dat viel ook niet tegen.

Groeten, Henk

• Bert

Dag Henk,

Ik kan je Bridgstone Potenza aanbevelen

Groet,

Bert

webmaster http://lexus.startpagina.nl

• Paul

Hallo,

Door eigen ervaring en op aanraden van mijn dealer ( Tiemens Arnhem ) rij ik al 3/4 jaar rond op Dunlop sport maxx. Dit is echt de fijnste band die ik in jaren heb gehad.

Paul

• Jan

Hallo Paul,

Wat hebben die Dunlops gekost als ik vragen mag?

Groet Jan.

• Paul

Hallo Jan,

€ 228,- incl. btw, montage en de rest van de dingen, per band.

Paul

• Henk

Hallo Paul,

Kijk eens op bandenmarkt.nl, daar kosten ze 155,- euro, er komen alleen nog montagekosten bij en dat is 12,50 of 15,- euro per band.(zie voorwaarden)

Scheelt dan nog aanzienlijk dacht ik .

Groeten, Henk

• Jan

Bedankt voor de info Paul, het is wel een aanzienlijk bedrag, 4x 228 euro, maar heb je ook ervaring met andere type banden op de IS200?

Groet Jan.

• johan

Ik heb Michelin Pilot PRIMACY 215/45/17 en bevallen super prijs was ook goed +_ 120 euro perband incl montage

Ik heb er nu al 25000 mee gereden

gr Johan

• Paul

Kwaliteit kost wat…..ha ha ha.

Ik heb ook goede ervaringen met bridgestone.

Michelin zat onder mijn eerste IS200, nog nooit zo'n herrie gehoord!!!!!

Ze zijn er toen bij alle IS200's onderuit gehaald en vervangen door bridgestone ( terugroepactie van de importeur geloof ik ).

Heeft mij in iedergeval geen cent gekost.

• Jan

Je hebt gelijk Paul, kwaliteit kost wat, gelukkig heeft de Lexus genoeg kwaliteit!

Ga je trouwens voor de nieuwe IS200?

Groet, Jan.