Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

uitermate tevreden

• Rob

Sinds vorig jaar augustus ben ik de gelukkige eigenaar van een IS200.

De kleur is LAVA rood en valt ontzettend op. Iedereen zegt dat hij op het nieuwe type BMW lijkt. Dat vind ik juist niet een leuke bijkomstigheid.

BMW is vergeleken bij LEXUS een B merk.

Lexus is kwaliteit, BMW is de naam.

Mijn auto heeft nu bijna 150000 kilometer gelopen en er is totaal niets aan de hand. Zelfs nog geen krasje of deukje. Hij straalt als een zonnetje. Service (Arnhem) is perfect. Voor iedereen die deze auto kan betalen raad ik hem zeker aan.

Echt een limousine.

• ninosins

Hoi Rob,

Blij om te horen dat je zo tevreden bent met de Lexus. Die van mij heeft er in bijna 2jaar al 51.000km erop zitten. Tiemens in Arnhem is een van de beste zoniet de beste Lexus dealer die er momenteel in Nederland zit.

Veel plezier met je Lexus.

• U de Jong

blij dat ik Lexus rij , wat een sound wat een rijkwaliteiten, een echte nekketrekker, hier kan je nog jaren plezier van beleven, IS 200

• U de Jong

Rij nu in mijn Is 200 Dunlop Sp Sport 9000 banden zijn haast aan vervanging toe wat is ervaring met de volgende banden Bridgestone Potenza S-03 pole position Dunlop Sportmax Michelin Pilot Primacy

• Han

Hoi,

In het forum heb ik al eerder gereageerd op Banden.

Oorspronkelijk had ik ook Dunlop SP 9000. Niets verkeerds, alleen dat ik 2 klapbanden heb gehad, waardoor ik (2 lek en 1 reserve) heel lang (5 uur) heb stilgestaan totdat ik weg gesleept was.

By the way, niet 2 banden tegelijk, maar de vorige eigenaar (ik had hem pas 1 of 2 maanden en de auto had al 179 000 km gelopen) had het reservewiel niet laten repareren…

Toen heb ik bij Van Dorst in Breda (Lexus) geinformeerd en zij raadden absoluut niet Michelin aan. Ik had belangstelling voor de Primacy of Sport Pilot.

Zij hebben klachten als “het lijkt wel of de lagers eronder uit lopen” gekregen van klanten en de banden verwisseld.

Bridgestone Potenza (er zijn wel 3 typen) raadden zij aan en ook de Yokahama heb ik bij de importeur te horen gekregen (echter wel een sigaar uit eigen doos…).

Echter ik had testen op de Duitse site Tire.com en in de Consumentengids gelezen en ben zeer tevreden. Wel zijn het 1-richtings-banden, dus je kan ze nooit omdraaien, bij onregelmatige slijtage.

Heeft iemand een tip voor symmetrisch profiel? (Overal geinformeerd !!!)

U de Jong schreef:

>

> Rij nu in mijn Is 200 Dunlop Sp Sport 9000 banden zijn haast

> aan vervanging toe wat is ervaring met de volgende banden

> Bridgestone Potenza S-03 pole position Dunlop Sportmax

> Michelin Pilot Primacy