Op de IS-200 Radio zit geen extra uitgang, heb alles al een keer uit elkaar gehaald dus doe geen moeite. Ook de dealer heeft geen info over de radio's, die trouwens van Fujitsu-Ten zijn. Tevens veel ge-experimenteerd met omvormers die weer aan een versterker kunnen worden aangesloten, ook dit lukt niet om dat de versterker in de radio dit niet toestaat, iets met FET's of MOSFET's dat kan ik me niet meer herinneren.
Ook op het web van Fujitsu-Ten vind je niks over de Lexus modellen. Ik heb een jaar geleden de hoop opgegeven om mijn IS-200 een beter geluid te geven. En heb toen maar een IS-300 gekocht :-) De standaard losse versterker van de 300 is namelijk goed aan te passen. Klinkt nu al een zonnetje……….
Je kan trouwens op het web wel dashboard-kittjes voor de IS krijgen waardoor je de standaard radio kan vervangen voor een “standaard” 1 din model. Wellicht dat je daar iets mee kan …….
Mocht je nog vragen hebben kan je me altijd even mailen.
JCB
IS-300 ( ‘94, Eiback springs, TTE 18", blackpearl logo’s, 600 watt sub, clear foglights, VDO DVD nav. with TV upgrade)