Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

Benzine IS200

• Bas

Hallo,

Begin januari word ik een gelukkige eigenaar van een Lexus IS200.

Nu weet ik dat ik euro 95 moet gaan tanken. Maar weet iemand of 98 beter is? of hij daar beter op loopt?

Groeten,

Bas

• raf

Hoi,

Ikheb ook een is200 (met tte-compressor)en tank altijd 98. Eeen hoger octaan gehalte is toch altijd iets beter voor de prestaties

• U de Jong

i k rij 2 jaar IS 200 met ron 95 met injectiecleaner loopt motor beter. motor houdt met ron 95 iets in en trilt iets als de motor koud is. tank nu ron 98 en motor loopt stiller trilt niet meer . eventueel mix ron 95 en ron 98 . shell V power is ron 97 . raf schreef:

>

> Hoi,

> Ikheb ook een is200 (met tte-compressor)en tank altijd 98.

> Eeen hoger octaan gehalte is toch altijd iets beter voor de

> prestaties

• roger

Hallo ik heb een vraagje, je hebt het over motor trillen?? Ik heb een is200 en ben al 3x bij lexus geweest 3x gedokt en ze kunnen mijn geluid niet uit de motor krijgen, dit is een wat geratel klank, heel veel onderdelen vernieuwd maar geen succes tot nu toe. Dan bij de koude start, en ook bij warme motor, het kan zo weg zijn en plotseling een dag later heb ik er weer last van???? Komt dit bekend voor??

Ik tank euro 95. mvgr, Roger

• U de Jong

met ekstreme kou trilt motor nog iets . ook door de kou zijn de banden hard waardoor het voelt als de motor trilt dit is waar te nemen in de versnellingspook.als de banden warmer worden is dit gevoel weg.

• Andre Koster

De IS200 loopt prima op Euro 95, maar als ik Euro 98 (of V-Power, etc. ) tank, dan rijd ik wel flink zuiniger (zoveel dat Euro 98 tanken voordeliger is). In het instructie boekje wordt ook een octaangetal van 98 aanbevolen.