Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

IS 200 verlichting?

• WJ

Ik krijg in januari mijn nieuwe IS200 met gewone halogeenlampen.

Nu wil ik hier graag xenon verlichting op hebben.

Dit was volgens de dealer niet mogelijk bij deze wagen .

Achteraf origineel inbouwen was volgens hen niet mogelijk.

Ik ben nu van plan om na aflevering van de auto om Target Ultravision Xenon verlichting aan te laten brengen.

Vraag:

Wat voor type lampen heeft de IS200??

Groot licht?

Dimlicht?

Mistlampen voor?

En zijn er mensen die goede of slechte ervaringen hebben met achteraf inbouwen van Xenon/verlichting.

Bij voorbaat dank voor uw reactie.

• patricksc430

Heb zelf ook een IS200 gehad…….is nu 5 jaar geleden,toen waren ze er nog niet met xenon.

Heb toen zelf xenon verlichting besteld in de USA en laten inbouwen bij mijn dealer in groningen,was daar zeer te spreken over,zat zat een VERSCHRIKKELIJKE hoop licht op toen.

Ik vind zelfs dat het meer licht geeft als de standaard xenon verlichting !!!!

Dat was dan alleen het dim licht !!!! en je moet ff aan je dealer vragen wat voor type hallogeen lampen er nu inzitten en dan kan de leverancier van de xenon lampen je wel verder helpen.

Je kan dan ook kiezen tusen de verschillende kleuren ???

Ik ga het nu zelf hier bestellen voor mijn motor………kijk eens of ze het hier ook voor de auto hebben……………..vast wel !!!!

http://www.motorxenon.com

groetjes uit assen,

lexussc430

• Stefan

Halleeee, Je moet op zoek gaan naar een xenon kit van Target ultra vision voor je dimlicht HB4 (9004) en groot licht en mistlampen HB3 (9003). Is kaai makkelijk in te bouwen.

Ik hoop je geholpen te helpen en anders hoor ik het wel

Masselssss Stefan

• WJ

ik heb de xenon aftermarket lampen vandaag in laten bouwen maar niet door Target.

was veel te duur met inbouwen: 599 voor lampen en 200 voor inbouwen.

Heb ander adres gevonden met 1e klas plus want moet geen rotzooi hebben.

ook 599 voor de set en maar 50 voor t inbouwen.

uiterlijk halfuurtje werk was het

leek inderdaad vrij simpel.

Resultaat is verblindend waaaaauuuuuuuuuuwwwwwwww.