Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

Autowensen vervuld op tv

• maarten van rooijen

Altijd al eens in een Ferrari willen rijden, in een lelijke eend rond willen scheuren op een echt racecircuit, of ben je op zoek naar een heel speciale trouwauto? Of heb je een geheel andere wens op het gebied van auto?s, of misschien wil je iemand hier mee verrassen? Neem dan nu direct contact met ons op! In het nieuwe programma ?Wat rij jij?? van Yorin vervullen wij wensen waarin de auto centraal staat. Let wel: het gaat hier om het eenmalig vervullen van een wens met betrekking op auto?s. We geven dus geen auto?s weg. Kunnen we jou helpen, stuur dan direct een mail met je naam en telefoonnummer naar: wat.rij.jij@orangefactory.nl Vertel in het kort wat je wens is en waarom jij of iemand anders het verdient om deze vervuld te zien worden.

• Han

Hallo,

Zelf heb ik al heel wat auto's bereden, maar een jongensdroom blijft toch in een authentieke Engelse Aston Martin te rijden.

Deze gedistingeerde auto, die populair blijft bij 007, heeft een vermogen onder de kap en een sound,….daar wordt je heel stil van.

Zelf rijd ik al in de luxere klasse sinds de zomer, maar een Aston Martin, daar draai ik mijn hoofd voor om.

Tegenwoordig zie je toch meer Italiaanse mobielen rijden (Ferrari, Maserati en soms een Lamborgini). Maar naast Jaguar, zie je heel soms een Aston Martin rijden.

In mijn studietijd stond ooit een blauwe Aston Martin met 4 deuren (sedan) voor mijn kamer! Het was een soort Stealth-uitvoering, die van voren en achteren heel vlak was en heel bijzondere koplampen en achterlampen had.

Deze had een imperiaal…..op het dak en kwam ski's halen bij de lokale wintersportwinkel! Het was een heel apart gezicht.

Toen ik foto's aan het maken was, kreeg ik vragen over het merk.

Op de akademie heb ik nog een afdruk moeten maken voor een studiegenoot, die graag een herinnering wilde hebben van dit bijzondere model.

Tegenwoordig zijn er alleen nog DB-modellen. Bijv. de DB7 of DB9 (Vanguish)