Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

IS 200 executive

• Rob

Hallo, misschien niet zo'n slimme vraag, maar wat is het verschil tussen een executive en een gewone uitvoering? groetjes Rob

• GrahamC

Lederen bekleding, Electrisch verstelbare/verwarmde stoelen, metalen pookknop, Prijs!!.. plus een paar andere kleine kenmerken.

• Nino

Rob,

Als je een IS200 Executive wilt kopen neem dan contact met mij op ik verkoop de mijne momenteel.

Groet,

Satish

• Bert

Beste Nino,

Lijkt het je geen goed idee om je Lexus IS200 Executive met een foto te plaatsen op de Lexus Pagina Markt!

Mvg,

Bert

• Nino

Bert,

Ik heb het zojuist gedaan met foto

• Han

Hoi, Graham. Hoe is het met je Lexusowner-site. Ik zie, dat je veel mails (o.a. van mij) kwijt bent. Dat is jammer.

Ik kan me niet zo goed vinden in jouw opmerkingen over de EXECUTIVE-uitvoering.

Vroeger wilde ik altijd de SPORT-uitvoering, maar deze heeft vaak stoffen bekleding, die ik niet mooi vind.

Nu heb ik zelf een Exec. uitvoering, maar deze heeft Alcantara-bekleding met lederen zijstukken. Lederen bekleding (in zijn geheel) heeft hij dus NIET standaard. Wel als optie.

Verder heeft ELKE IS 200 een metalen pookknop. Ik heb althans niet anders gezien vanaf 1999.

Ook Elek. ramen e.d. is standaard bij elke IS.

Gr.

Han