Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

piepende passasierstoel

• Rob

Ik bezit een Lexus IS 200 Exc. van drie jaar oud. Als ik zonder passagier op de snelweg rij komt er uit de passagierstoel een raar piepend/krakend geluid. Het is net of een stoelveer oid. los hangt. Wanneer ik met mijn hand op de stoel druk verdwijnd dat geluid. De dealer kan de oorzaak niet vinden. Het is heel iritant autorijden zo dus wie kan mij helpen?

• Buzz

Hoi rob ik heb dit probleem ook ondervonden en na veel ZOEKEN ! :D heb ik de oorzaak gevonden bij mij was het de HENDEL om de stoel te verstelen (voor en naar achter) te zijn de stoel stond dan meestal niet helemaal goed op zijn plaats( de pinnen waar mee de stoel word verankerd zaten er dan nog niet helemaal goed in) je kunt de stoel een klein beetje verplaatsen tot dat hij goed KLIK zegt. Ik hoop je hier mee te kunnen helpen.

Mvg. Buzz

www.clublexus.nl

• Harm

Pik zo snel mogelijk een leuke liftster op en laat die naast je plaats nemen.

Kan zij met haar hand op jouw knie steunen ipv jij met je hand op die lege zitting naast je.

Grtz

Harm

• Dah Roedy

Harm schreef:

>

>

> Pik zo snel mogelijk een leuke liftster op en laat die naast

> je plaats nemen.

> Kan zij met haar hand op jouw knie steunen ipv jij met je

> hand op die lege zitting naast je.

>

>

> Grtz

>

> Harm

Ervaring mee?

• GrahamC

Misschien helpt het een stukje kaas onder de stoel te leggen..of nog beter, alle bewegende delen een keer inspuiten meet een klein beetje WD40..

• Harm

Uhhhh, weet je wat? Ik laat het ff in het midden. Je weet maar nooit wie er mee leest.