Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

Eerste "treffen" 2004?

• GrahamC

Kijk op de forum van www.lexusowner.nl en schrijf in voor de beurs BRITISH CARS and LIFESTYLE in Rosmalen op 13 -14 Maart a.s.

• H. Westerveld

Hartstikke leuk, wij zijn vorig jaar ook geweest, maar buiten onze lexus ( op de parkeerplaats ) hebben wij niets gezien wat ook maar iets met lexus te maken had.

mvg.

Henny

• Julius

@GrahamC,

In plaats van naar jouw lexusownersite word je (althans ik) naar één of andere vage pagemastersite doorgelinkt…..

Vriendelijke groet, Julius

• GrahamC

Bedankt voor je bericht..

De site heb ik (tijdelijk) uit de lucht gehaald omdat er blijkbaar te weinig gemotiveerde mensen zijn die er zin hebben in een echte club voor lexus eigenaren..ik ga hierover nadenken.

En op dit evenement stond er een eenzame lexus (die van mij) tussen al die Jaguars, Aston Martins en Ferrari's..was wel een mooie dag.

• Julius

GrahamC,

Jammer inderdaad dat het initiatief geen navolging kreeg. Er moet altijd een klein clubje starten voordat andere gegadigden aansluiten denk ik.

Speaking of which, mischien zijn de shows georganiseerd door Louwman een leuke gelegenheid…heb je daarvan een uitnodiging gehad?

Julius

• GrahamC

Ja ik ga op de zondagmiddag als het goed is..

• Julius

De 21e of de 28e? Ik ga nl ook en wel de 28e. Ben benieuwd of er andere forummers gaan en of dit dan een gelegenheid is om wat actiever met een evt. Lexusclub te gaan werken.

• Bert

Ik ben zaterdag de 27e aanwezig in Raamsdonksveer!

Groet,

Bert

• GrahamC

Ik op de 28 ste.. s'middags..