Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

Verzekering

• Patrick

Beste Lexusfans,

Hopende dat juliie mij uit de brand kunnen helpen.

Ik heb de nieuwe RX300 aangeschaft. deze wordt begin volgende week afgeleverd. Ik heb nu nog de IS200. Nu wil ik de RX300 laten verzekeren bij mijn huidige verzekeraar Unive. Enkelt blijkt nu dat zij een maximale nieuwwaarde regeling hebben van 45.000 Euro. Zij betalen dus niet meer uit dan 45.000 bij schade (total loss) of diefstal in het eerste jaar. Weten jullie misschien een verzekeringsmaatschappij die geen maximering in nieuwwaarde heeft?

Bij voorbaat dank.

Patrick

• Harm

Zou maar eens informeren bij Centraal Beheer.

Is verreweg de goedkoopste en maakt het ook waar.

Gr

Harm

• Patrick

Beste Harm.

Je hebt idd gelijk gehad.

CB vergoed de nieuwwaarde het eerste jaar, zonder maximering.

Heb het meteen kunnen regelen, en dat met een lagere premie ook nog!!

Mvrg,

Patrick

• Harm

Prima verzekeringsmaatschappij die het volledig warmaakt.

Lage premies en geen gezeur bij schade.

Had een steentje op mijn voorruit gehad en een lelijke fint in het glas.

Na melding bij CB de volgende dag een autootje van carglass voor de deur, geen rekening (ging rechtstreeks door naar CB) en GEEN vermindering op no claim.

Zegt het voort

gr

Harm

• eRiK

je koopt een auto van 60.000 euro en je kunt geen goede verzekering vinden???

vreemd verhaal… dacht je nu werkelijk dat al die dure auto's onderverzekerd rond zouden rijden? wake up! bijna ELKE verzekeraar biedt dergelijke dekking.

maar toch een tip voor je: vraag je lexus dealer maar naar de beste verzekering; hij zal je zonder meer de lexus-polis adviseren, de beste dekking, de beste service en… de beste prijs!

• Harm

Heb je ze al eens vergeleken?

Ik wel en niet alleen de auto's hebben bij lexus een forse prijs

• GrahamC

Eigenlijk is het niet zo vreemd als het lijkt… zelfs met een IS200 had ik moeite om een verzekering te vinden waar de premie nog van deze wereld was…ongelofelijk wat ze vragen bij sommige maatschappijen.

Mijn tip: Stop je printer vol met een nieuwe lading papier en surf naar: www.independer.nl. Daar kun je niet alleen premies vergelijken maar ook de verschillen als het tot schade komt.

Je kunt een hoop informatie inkloppen en ook steeds aanpassen en uitlezen totdat je de beste premies eruit krijgen. Vooral de grote maatschappijen stunten daar vaak..dit heeft mij geholpen om de premie door rond 250,- Euro omlaag te krijgen bij mijn bestaande verzekeringsagent…en je kunt zien waar je eigen maatschapij staat in vergelijking tot anderen kwa prijs..

• Patrick

Het ging mij voornamelijk om de nieuwwaarde. Bij schade in het eerste jaar kreeg ik echter uitgekeerd maximaal 45.000 Euro. en niet meer dan dat dus. Dat is dus 30.000 Euro VERLIES!!!

• Patrick

Het goedkoopst komt uit op zo'n 217 euro! Bij Ohra!!

Maar de voorwaarden zijn niet zo sterk!

• Julius

Beste Patrick,

Allereerst gefeliciteerd natuurlijk. Ik krijg hem wel eens mee als leenauto, de RX en het is een erg fijne auto.

Mijn info: ik heb vorig jaar een lexus gekocht en was met mijn vorige auto verzekerd bij Unive. Heb de premie opgevraagd voor all risk, deze bedroeg bij Unive meer dan 2300 euro.Ik heb vervolgens bij de dealer gevraagd of zij een lexuspolis oid konden bieden en dat kon; via de dealer is de verzekering ondergebracht bij IAK verzekeringen, waar de premie voor dezelfde verzekering (allrisk, 6 schadevrije jaren, zelfde kilometrage) 1400 euro bedraagt. Goede voorwaarden dus tel uit de winst!

Overigens ben ik altijd zeer tevreden geweest over de autoverzekering van Unive maar ik ben toch echt geen dief van mijn eigen portemonnee!

Ergo, infomeer eens bij de dealer naar deze constructie. Kan niet anders dan dat er ook voor jou een significant verschil is. Ik hoor graag wat er uit komt, succes.

Groeten Julius.