Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

de nieuwe GS serie

• jurian

hoi lexus mensen ,

wat vinden jullie van de totaal vernieuwde GS serie alles scoops kloppen niet vindt ik wel geweldig .Ik vind het een Super wagen echt alles is gewoon perfect denk wel dat het een kwestie van smaak is maar wel echt een GS

gr jurian

• peet

Lexus GS rijder (eerste Gen.)

Aan de hand van de afbeeldingen ,voorgesteld vanuit de Detroit Motor Show van deze derde generatie GS, lijkt het mij een bijzonder geslaagd ontwerp,een zeer fraai model, waarschijnlijk een Ital design.

Dit model is natuurlijk voor de VS uiterst belangrijk en zal zeker weer leiden tot grote verkoopaantallen.

Ook voor Europa verwacht ik betere verkopen , daar het model de Europese consumenten meer zou kunnen aanspreken.

De vorm van de achterlichtunits doet me denken aan de eerste generatie GS,wat zeker niet minder mooi is.

Ongetwijfeld zal de auto worden voorzien van de laatste technische hoogstandjes die de japanse technici voorhanden hebben.

Vooralsnog denk ik dat de nieuwe GS in Europa geleverd gaat worden met dezelfde motor als in de vernieuwde RX 300, en niet met de 3,3 motor zoals in de VS.

Al met al vind ik het een zeer begerenswaardige automobiel, kortom ik zou hem zo willen bestellen.

• jurian

ja nou je het zegt van die achterlichten dat klopt ,

trouwens peet wat voor Gs Rijdt jij ?

gr Jurian

• peet

Mijn Lexus GS 300 is van de eerste generaties, bouwjaren 1993 tot en met 1997, wat ik overigens nog steeds een zeer mooi gelijnd ontwerp vind.

In de nieuwe (derde) generatie GS is duidelijk te zien dat zowel ontwerp als toepassing van technologische verbeteringen de afgelopen 10 jaren een grote ontwikkeling hebben doorgemaakt.

In de nieuwe GS sportsedan is het onmiskenbare GS design behouden gebleven, zodat de tweede generatie GS-en niet snel een verouderd beeld geven.

• Lexus gs

Heren,Heren,

Waar kan ik foto's vinden van de nieuwe GS ben zeer benieuwd heb nu ook een gs maar wil weer eens wat anders……………als het maar een lexus is !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groet ,

Patrickgs

• Bert

Deze link kun je vinden op m'n pagina:

http://www.imakenews.com/autospies/e_article000216106.cfm

Met vriendelijke groeten,

Bert

webmaster http://lexus.startpagina.nl

• Lexus gs

Hé Bert ,te gek man en bedankt voor de link.

Ik vind hem prachtig en het zou wel eens mijn volgende LEXUS kunnen worden,maar is er ook al wat bekent van de nieuwe LS.

Wil in jan 2005 weer een nieuwe hebben,kan ik nog ff sparen hahaha.

Groetjes ,

Patrick gs