Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

trekhaak GS300

• Harm

Hallo allemaal,

Sinds een paar weken ben ik in het bezit van een GS300 uit 1994. In 1 woord, een geweldige auto die mijn vorige (mercedes 250) binnen 5 minuten deed vergeten.

Ik wil onder deze auto een (afneembare) trekhaak laten plaatsen.

Kan iemand mij vertellen of ik dit bij de dealer of een willekeurig inbouwcenter moet doen en met welke prijs ik rekening moet houden?

Gr

Harm

• buzz

hoi harm ik heb onder mijn IS er 1 laten plaatsen bij de dealer, kosten : E 800,–.

(afneembaar, BRINK) je kunt het ook bij een willekeurig inbouwcenter doen maar ik geloof dat er niet zo veel verschil in zit omdat ik d8 dat de prijzen van BRINK vast staan. En bij de dealer doen ze het vaker en leveren ze het netjes af.

Mvg.

buzz

• Harm

Zo, dat is geen kinderachtig bericht.

Heb een beetje op het net zitten speuren en kwam bij een bedrijf in Belgie uit die onder een 400 een anfneembare konden hangen voor € 480,=. Nou denk ik dat het prijsverschil met mijn GS300 niet echt veel zal zijn. In dat geval loont het dus de moeite om de dealer een keer voorbij te rijden.

Hou me nog warm aanbevolen voor suggesties en tips.

Dank voor je bericht.

Gr

Harm (die na drie weken nog onverminderd geniet van zijn GS)

• eRiK

Harm,

wij hebben in maart 2003 een GS300 (bouwjaar 1998) gekocht. De kosten voor een afneembare (andere leveren ze niet) trekhaak waren 950 euro. Dit is vrij kostbaar, maar in deze kosten zit wel een extra koeler voor de versnellingsbak. Laat je goed informeren en ik vermoed dat je voor jouw auto alleen bij de dealer tercht kunt.

succes

Erik