Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

mooie GS300 te koop

• ruben

Ik heb een zilvergrijze GS300 te koop uit 1995 met 265.000 kilometers op de teller. Uiteraard voorzien van de gebruikelijke opties zoals climate control, cruise control, electrisch bedienbare ruiten, spiegels en stoelen enz enz enz. Auto is in zeer goede staat (zoals gebruikelijk bij een Lexus). APK t/m september 2004.

Prijs ? 12.500,00

Interesse, bel 06-52070692. of spreek even in op mijn voicemail dan bel ik terug.

• ruben

Hallo allemaal,

aangezien ik binnenkort een andere Lexus wil aanschaffen heb ik de prijs verlaagd naar € 10.950,00. Dit is een vaste prijs.

Nog even alle opties :

Grijs lederen bekleding, Alarm klasse 3, cruise control, climate control, elek. bedienbare ramen, spiegels, stoelen en stuur, boardcomputer, bumbers in carroseriekleur enz enz enz. Onderhoudsboekje aanwezig.

Interesse, bel 06-52070692

• Therry Klapwijk

Beste Ruben, voor de handel kan ik je eventueel 7500 euro bieden max. Mocht je hem noet kwijt raken dan hoor ik het graag van je!

Met vriendelijke groeten

Therryruben schreef:

>

> Hallo allemaal,

>

> aangezien ik binnenkort een andere Lexus wil aanschaffen heb

> ik de prijs verlaagd naar € 10.950,00. Dit is een vaste prijs.

>

> Nog even alle opties :

>

> Grijs lederen bekleding, Alarm klasse 3, cruise control,

> climate control, elek. bedienbare ramen, spiegels, stoelen en

> stuur, boardcomputer, bumbers in carroseriekleur enz enz enz.

> Onderhoudsboekje aanwezig.

>

> Interesse, bel 06-52070692

• ruben

Sorry Therry,

Ik heb al een bod gekregen uit de handel van € 9.000,00. Vindt ik echter te laag. De handel probeert heel laag in te kopen (vandaar die € 7.500 van jou) en dan deze auto voor 12.000 of meer aan een particulier te verkopen.

Ik ben daar niet zo'n voorstander van vandaar dat ik mijn auto (vorig jaar voor 14.000 gekocht) particulier wil verkopen.

Bij een prijs van € 10.950 heeft zowel de koper als de verkoper er belang bij dat de dure tussenhandel wordt overgeslagen !!!

Sorry dat ik dit zo stel maar dat is gewoon de waarheid.\

Groeten,

Ruben

• Dah Roedy

Je hebt GROOT gelijk!

Je bent toch geen dief van je eigen geld!

Greetz..

• Therry klapwijk

Je hebt, helemaal gelijk, maar handel is handel toch? Vergeet ook niet dat het totaal aantal Km's niet meewerken. Niemand weet wat hoe de staat van vitale onderdelen is, er is dus een risico! Maar je hebt gelijk Particulier verkopen is voor jouw veel beter. Kom je er niet uit kun je altijd reageren!

Succes ermee.

P.S. het is niet de bedoeling om mensen te kwetsen gezien de reaktie van Dah Roedy, ook ik ben een zeer tevereden Lexus rijder!!