Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

Winterbanden voor RX300

• Therry Klapwijk

Hai ik ben op zoek naar winterbanden voor onder een RX300. Wie heeft hier ervaring mee en kan mij eventueel adviseren om dit betaalbaar te doen?

• jurian

beste therry

als je de banden maat weet van je rx 300 dit is bij de nieuwe rx 235/55 R 18 banden

dan kun je zo je banden bestellen via http://www.sicherbestellen.de/autobanden/start.html

ik hoop dat ik je hier iets mee heb geholpen en anders zou ik gewoon naar kwikfit gaan .

• Dah Roedy (Ruud)

Ga NIET naar Kwikfit!!! Die zijn VEEEEEEL te duur met hun banden!

Is pas een programma op tv geweest (Kassa geloof ik) en hij was ECHT VEEL duurder!

Greetz: Ruud

• Bart

Ik zou zeker niet gaan tobben met aanbiedingen e.d., ik neem aan dat je ook stalen velgen wilt voor de winter ?.

Gewoon naar de Lexus dealer gaan !.

Bart

• Therry klapwijk

Beste allemaal,

Bedank voor jullie reakties

Heb inmiddels Michelin 4*4 Alpine M+S banden 215 *70*16. 109 euro p.stuk incl monteren en balanceren VTC dijkgraaf Krimpen aan den IJssel. Via Dealer (tiemens) , als nieuw stalen velgen 16 inch staal, gespoten metaalkleurig, ziet er uit als LM velgen. Het geheel rijd perfect , rolgeluiden is iets meer dan anders, voor de rest keurig. Nogmaal bedankt

Therry