Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

Nieuwe Is200/300?

• Isfan

Lexuxliefhebbers,

Ik ben van plan een Is200 aan te schaffen. Het huidige model is echter van 1999 met een kleine update begin dit jaar. Heeft er iemand meer informatie over het al dan niet verschijnen van een een nieuw model van de Is serie (behalve die van autofiend)?

Alvast bedankt.

Isfan

• Olivier

'T is en blijft een te duur Toyotaatje.

• Bart

Olivier heeft er duidelijk niet veel verstand van…..of kan zich gewoon geen Lexus veroorloven.

Informeer eens bij de Lexusdealer die kunnen je precies vertellen wanneer er nieuwe modellen verschijnen !!

Bart

• Hans

Een Toyota is een zeer goede, betrouwbare auto, maar Lexus is daar dan toch wel de overtreffende trap van.

• Patrick T3

Ik heb ooit eens gehoord dat er in 2005 een nieuw model zal worden geïntroduceerd. De Lexusdealer zal je hier waarschijnlijk meer over kunnen vertellen.

• jurian

beste isfan ,

als ik vragen mag wat voor auto rijdt je nu ?

gr jurian

• GrahamC

Kijk naar:

http://www.lexusownersclub.co.uk/articles/publish/article_165.shtml

komt in 2004 op de markt zover ik weet.

Daarnaast zijn ze bezig met andere motoren (V6), een coupé en misschien een cabrio..

• jurian

hallo

aan de buitenkant is er weinig veranderd zo te zien en in het interieur ook behalve de deurpanelen

gr jurian