Zou wel een GS willen hebben, maar gezien mijn jaarkilometrage (30-40k) moet ‘íe wel op LPG. kunnen rijden. Helaas zie ik nooit gebruikte GS’en op gas. Weet iemand of dit mogelijk is? Wat zijn de ervaringen? Ook G3 mogelijk?
Alvast bedankt!
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op lexus.startpagina.nlBegin er niet aan, je vraagt om ellende!! Ik werk zelf bij een Toyota dealer en Toyota zelf is zelfs met gas gestopt wegens te groot aantal problemen en storingen. Wij zijn er blij mee, want wij willen tevreden klanten, net als Lexus.
Er schijnt wel een diesel in ontwikkeling te zijn trouwens, maar dat zijn nog steeds geruchten. Lijkt mij wel een goeie zet overigens.
De electronica kan het niet aan en er moeten geharde kleppen in dan, en dat op zich is al kostbaar genoeg, zeker als er maar een handjevol Lexussen op gas verkocht zullen worden. De kosten zullen toch gedekt moeten worden dan over die paar auto's. En de restwaarde zal zeker omlaag gaan met gas, want weinigen zullen er om zitten te springen. En dat geldt niet alleen voor een Lexus, maar voor alle auto's.
Remy
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?