Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

GS300

• KYT

Hallo,

Ik heb een vraagje met betrekking tot het type GS 300 van Lexus. We hebben er eentje gekocht met een lage kilometerstand(+/- 56.000km) met alles erop en eraan.

Nou is mijn vraag, wat zijn de punten waar je op moet letten wanneer je dit type auto koopt? En daarnaast wat zijn de zwakke punten van dit type; daarmee bedoel ik: ophanging, motortechnisch, schokdempers, extra's, navigatiesysteem, etc.?

Is het verstandig om deze occassion bij de ANWB te laten keuren?

Graag een reactie van mensen die ervaring hebben met dit type lexus(bj. 1999)

Groet,

KYT

• KEES

een Lexus heeft geen zwakke punten, tenminste nooit bij 56000km. , ze gevn zelf tot 300000km. garantie, dus ga van dat geld van de anwb keuring een keertje tanken !!!

veel plezier ermee !!

• Lexus gs

Hé KYT,

Mooi he zo'n GS 300,heb er zelf ook een ,een TOP auto,kun je gerust kopen gaat toch nooit kapot.

Ik rijd nu al een een paar jaar LEXUS maar wil niet anders meer ,het is immers geen Merc……… sorry ik krijg het niet uit me bek ….hihihi.

Goede keus kerel ,ik hoop nog een keer op een lexus ontmoetings dag ……..lekker kikken met al die mooie Bolides.

Veel plezier ermee en nog veel plezierige kilometer toegewenst.

Groetjes uit assen,

Patrick……Lexus gs

Ps. mijn dochter heet ook LEXUS……………….hi hi hi