Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

lexus fan club/meetings

• jurian

hallo lexus rijders/fans

we hebben het hier verschillende malen gehad over lexus meetings of een echt lexus club voor fans en rijders zijn er al vorderingen gaande ?

gr jurian THE LEXUS FAN

• Dennis IS 200

Lijkt me wel wat om een keer met een aantal auto's ergens

elkaar te ontmoeten. Dan maken we onze eigen meeting dit

gebeurt ook al bij de corrado's gewoon bij een mac donalds

ergens in het land.

Groeten van Dennis

• Paul

Wil je a.u.b. een Lexus rijder niet vergelijken met petjes dragende aambeienzitters.

Als ik langs de kant van de weg wil staan koop ik ook wel een Volksfiets of een Opel e.d.

Een meeting voor Lexus moet op een bepaald niveau zoals de importeur en de dealers van Lexus ze organiseren voor ons.

De IS200 meeting van vorige week was een super gezellige en leerzame ervaring.

Dit vind je niet bij de Mc donalds.

• DENNIS

BEN JIJ SOMS DE DIRECTEUR VAN DE PHILIPS OF ZO????

DOE DAN NIET ZO UIT DE HOOGTE EN HEB GEWOON EENS

LOL MET Z'N ALLEN. EN DAT KAN OOK BIJ EEN GEWONE PARKEERPLAATS.

OF RIJD JIJ ALLEEN MET EEN CHAUFFEUR?

GROETEN VAN IEMAND DIE WEL OVERAL LOL KAN MAKEN.

• isfan

Hoewel ik wars ben van allerlei dikdoenerij en opgeklopte verhalen ben ik het met Paul eens.

Een lexusmeeting moet naar mijn bescheiden mening een “evenement” zijn waar je ervaring uit kunt wisselen met andere lexusfans, binnen een ambiance die je gewend bent van een lexus. Een parkeerplaats bij de Macdonalds lijkt me naast de vette vingers op je lak en interieur, niet de uitstraling hebben die je van een lexus mag verwachten.

Isfan