Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

Lexus occasion IS 200

• Marcel

Hallo allemaal,

Na het lezen van jullie ervaringen, ben ik nog enthousiaster geworden.

Ik mijn oog laten vallen op een IS200 (Sport), bj. 1999. Wat ik mijn afvraag is het volgende:

Ik heb de IS 200 zien staan bij een niet Lexus dealer. Er staat iets van 135000km op de teller. Hoe zit het met de garantie ? Heb ik alleen de garantie van de niet Lexus dealer bij aankoop of heb ik ook garantie nog van Lexus (Nederland) zelf ?

Alvast bedankt,

Marcel

• Bert

Hoi Marcel

Je hebt alleen garantie van de niet dealer.

let goed op het onderhoudsboekje.

succes er mee.

• Marcel

Hallo Bert,

Bedankt voor je antwoord.

Ik denk toch dat ik dan maar bij een Lexus dealer ga kijken.

Groet,

Marcel

• Lecati

Hallo Marcel,

Inderdaad is de fabrieksgarantie verlopen na 100.000km Koop je nu een Lexus onderhouden IS en daarbij zijn er wel wat beperkingen, dan kan het zijn dat die bepaalde auto in aanmerking komt voor de zgn Lexus premium warranty.

Dit is in feite een betere garantie dan nieuw; drie jaar of 300.000 km (vanaf factuurdatum wanneer je hem gekocht hebt), terwijl bij een nieuwe is het 3 jaar of 100.000km.

Informeer maar eens! Ik heb wel een mooi adresje voor je, bij Tiemens staat mijn vorige IS 200 Sport van 2002. Van de liefhebber voor een realistische prijs.

Het is de mooiste die er staat.

groet Lecati