Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

cd-speler in IS200

• Kees-kun

Lexus-fans,

Zo nu en dan krijg ik op de display van de CD-speler ERR1 of ERR3 als ik een CD probeer af te spelen. Nadat ik de CD heb ingevoerd. Ik hoor dat het apparaat de normale mechanische geluidjes maakt, maar na een 30-tal seconden komt een

van de twee genoemde foutmeldingen.

Als ik bijvoorbeeld een volgende CD invoer, kan deze CD wel afgespeeld worden.

Het lijkt alsof dit alleen maar gebeurt als de allereerste CD is geladen. CD1, dus.

Heeft iemand van tijd tot tijd hetzelfde probleem als ik heb?

Groeten,

Kees-kun.

• Arthur

Beste Kees-Kun,

Negen van de 10 keer ligt het aan de cd zelf, vooral als je een gebrande cd ingevoerd hebt kan het zijn dat er binnen wat beschadigd of dat de cd blijft steken.

De cd-speler van de IS200 mag absoluut geen gebrande cd hebben!!!!!!!!!!!

Als de cd vast blijft zitten krijg je error 3.

Arthur

• Kees-kun

Hallo Arthur,

Dank je voor je snelle reactie.

De door mij genoemde foutmelding komt ook voor bij in de winkel gekochte, voorbespeelde CD's.

Overigens, ik heb maar een gebrande CD en die heb ik overigens maar een keer in de CD-speler gebruikt. Dit is niet goed bevallen.

Groeten,

Kees-kun.

• Chris

Beste Arthur,

Ik stop zonder problemen al meer dan 2 jaar gebrande CD's in de cd-speler van mijn IS200. Dus volgens mij geeft dat geen problemen.

Chris

• Albert

In de cd speler kunnen wel gebrande cd's, maar dan wel door een computerbrander. Niet de cd's van een audiobrander. Ook is belangrijk dat er geen etiketten op zitten. Hierdoor gaan ze vast zitten in de speler.

Wel is een gemis in zo'n auto een mp3 speler waardoor er voor ons als klant nog meer plezier is, qua muziek.

• 2fast4u

hoi allemaal ik pas geleden een andere consul gekregen omdat mijn gebrande cd's inderdaad (na maanden nergens last van te hebben gehad) klem zaten en er niet meer in of uit gingen. het blijkt dat de meeste gebrande cd's een paar mm of hmm. dikker zijn een daardoor bestaat de kans dat die dingen klem komen te zitten en als dat gebeurt moet je het effe een tijdje zonder je cd's doen. :-)

• Raf

Ik heb ook dit probleem maar dan bij de zesde cd. Ik denk dat mijn probleem er gekomen is nadat ik, terwijl de cd aan't het wisselen was, door een put in de weg ben gereden. De cd-speler is toen even uitgevallen en sinsdien heb ik dit probleem op de zesd cd

• Dirk van Hees

Musicfans,

De coulance is teleurstellend. Mijn CD wisselaar is niet goed, en ik heb vernomen dat er meerdere klachten zijn. Net na de drie jaar heeft mijn speler het geheel begeven, maar deze wordt dan niet meer (kostenloos) gerepareerd. Jammer!

Dirk

• Paul

MISCHIEN LIGT HET WEL AAN JE AUTO…..NAVIGATIE SCHERM EN CD-SPELER KAPOT…… SCHADE AUTO GEWEEST OF IN DE SLOOT GELEGEN?

DOE EENS NAVRAAG BIJ JE DEALER EN ALS JE HEM IN DE HANDEL HEBT GEKOCHT…….SUCCESSSSSS DAN MAAR……….LIGT MISCHIEN DAN NIET AAN HET MERK.

PAUL

• Dirk van Hees

Er was inderdaad schade aan de auto geweest.

Ik hoop dat je gelijk hebt en dat andere gebruikers geen problemen hebben aan het navigatie scherm. Maar ik heb wel begrepen dat de Cd wisselaars van de eerste series niet goed waren.

Overigens over schade gesproken, ik heb zeer goede ervaringen met Merks Autoschade, het officiele bedrijf dat door Louwman wordt ingeschakeld.

Hun service is TOP! Hulde.