Ik heb een zelfde GS300 (uit 1995) en heb er een navigatiesysteem in. Deze stamt uit de tijd dat er nog niet zoveel aanbieders waren en de Philips CarIn dus één van de weinige systmen was. Deze doet zijn werk trouwens nog prima, dat even off the record.
De dealer heeft hem destijds gemonteerd aan een soort “phone-case”, een console waar je de telefoonhouder op kunt schroeven. Keurig gedaan, maar in de hedendaagse tijd natuurlijk niet zo mooi als geïntegreerd in het dashboard. Ik heb zelf ook al eens gekeken om de middenconsole aan te passen, maar ik gun me daar niet echt de tijd voor. Ik heb wel eens foto´s gezien van mensen die daar wel het geduld voor hebben gehad en dat zag er goed uit. Als het gedaan wordt, wordt meestal de gehele originele radio-unit gedemonteerd en een geheel nieuw systeem weer geplaatst. Veelal betreft het hier de in-dash systems (met electronisch uitklapbaar scherm). Ik moet wel eerlijk zeggen dat wanneer het scherm niet uitgeklapt is, het maar een kale bedoeling is op de console.
Als je serieuze plannen hebt om dit uit te voeren, dan raad ik je aan om eens een kijkje te nemen op http://www.clublexus.com en het forum daar even door te spitten. Voornaamste is wel dat je een beetje beschikt over de Engelse taal. Je kunt daar even vragen en dan word je denk vanzelf doorverwezen naar het betreffende topic.