Vandaag in Breukelen de IS200 executive automaat opgehaald, wat een auto, daar kunnen ze in Zuid-Duitsland nog wat van leren,,,,,,,, Groeten Jan.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op lexus.startpagina.nlJij ook gefeliciteerd Bart, wat kunnen een paar maanden lang duren vind je niet?
Maar de voorpret is ook al genieten, in ieder geval heb je ook iets speciaals gekocht, veel exclusievers dan producten uit Duitsland, die zie overal rijden, trouwens de eerste dag al zoveel bekijks gehad met de IS200, veel mensen kijken om met bewonderende blikken, ook dat is pret!!
Groeten Jan.
Hoi luitjes jullie hebben net zo'n goede smaak als mij ,en verstand van kwaliteit.
Ik hoop dat er een lexus club komt ,want het is en top kwaliteit en kunnen we eens met elkaar babbelen over dit stukje techniek.
Ik heb zelf een GS 300 Exucutieve gekocht in 2002 en had hiervoor een IS 200,maar ik wil niet anders meer als een LEXUS ,wat een pracht auto !!!!!!!!!!!!!!
Lijkt me heel gezellig om elkaar eens te ontmoeten al die LEXUS fanaten die verstand van zaken hebben.
Groeten uit assen van een LEXUS gek.
Maar heb als motor een Intruder jammer dat LEXUS geen motorfietsen maakt.
Patrick B
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?