Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

IS200

• Jan

Vandaag in Breukelen de IS200 executive automaat opgehaald, wat een auto, daar kunnen ze in Zuid-Duitsland nog wat van leren,,,,,,,, Groeten Jan.

• Bart

Gefeliciteerd Jan !!

Ik heb gisteren (na een poosje ontrouw aan het merk geweest te zijn….) de nieuwe RX besteld. Ik moet dus helaas nog een paar maandjes wachten.

• Jan

Jij ook gefeliciteerd Bart, wat kunnen een paar maanden lang duren vind je niet?

Maar de voorpret is ook al genieten, in ieder geval heb je ook iets speciaals gekocht, veel exclusievers dan producten uit Duitsland, die zie overal rijden, trouwens de eerste dag al zoveel bekijks gehad met de IS200, veel mensen kijken om met bewonderende blikken, ook dat is pret!!

Groeten Jan.

• Hans

Ik heb onlangs een GS300 uit 1994 gekocht met schade. Hij staat nog bij het schadebedrijf. Het is wel geen nieuwe IS200, maar ik zie er echt naar uit als ie klaar is

• B.P. Florijn

Allemaal gefeliciteerd met de aankoop! Welkom bij de Lexus familie!

B.P. Florijn webmaster http://lexus.startpagina.nl

• Ron

Ik heb een IS 300 besteld blauw met beige leder verlagingsset kofferbakspoiler(tje)

en chroomkleurige dorpelstrips tevens met navigatie ben benieuwd nog even geduld hebben.p.s weet iemand al iets over een op te richten lexus club?

• Jan

Gefeliciteerd Ron, je hebt de zelfde kleur als mijn IS200 gekozen, ook het interieur is hetzelfde, een prachtige combinatie vind ik het, vwb de eventuele Lexusclub spreken we een keer af met mede Lexus fans, ergens in het voorjaar lijkt me, hou contact, groeten Jan.

• Patrick

Hoi luitjes jullie hebben net zo'n goede smaak als mij ,en verstand van kwaliteit.

Ik hoop dat er een lexus club komt ,want het is en top kwaliteit en kunnen we eens met elkaar babbelen over dit stukje techniek.

Ik heb zelf een GS 300 Exucutieve gekocht in 2002 en had hiervoor een IS 200,maar ik wil niet anders meer als een LEXUS ,wat een pracht auto !!!!!!!!!!!!!!

Lijkt me heel gezellig om elkaar eens te ontmoeten al die LEXUS fanaten die verstand van zaken hebben.

Groeten uit assen van een LEXUS gek.

Maar heb als motor een Intruder jammer dat LEXUS geen motorfietsen maakt.

Patrick B

• Fons

Wie weet doet Lexus of Toyota, zou ik eigenlijk moeten zeggen, dat wel, wie weet! Ze zijn ook met Formule 1 begonnen…

Fons