Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

Is200 Sport 2002 te koop

• jeroen

hallo,

Wegens familie uitbreiding te koop:

IS200 Sport

kleur: platinum

bouwjaar: 01-02-2002

km stand: 38.000

klasseIII alarm

origineel telefoon systeem

bagagnet + kunstoffen vloer in kofferruim

nieuwe banden bij 27000 voor. bridgestone (garantie)

neus motorkap met anti chip folie bekleed.

Speciale extra, afsluitbaar top dash board kastje waar normaal de navigatie zit. (origineel uit Japan)

geweldige auto en doe hem misschien met pijn in het hart weg, maar zoek een GS300, waar 3 kinderstoelen in kunnen.

prijs 28.000 (vaste prijs)

groet

Jeroen van Veldhuizen

• johan200

jeroen

Nu zie ik dat je op je is 200 anti chip folie hebt zitten

Wat is dit ( waarschijnlijk tegen steenslag)

waar kan je dit laten aan brengen

is dit zichtbaar

wat kost het

en hoe lang blijft het er op zitten.

Mijn motor kap is net overgespoten en kan het dan nog aangebracht worden?

gr. Johan

• jeroen

Hallo Johan,

De folie heb ik door een nederlands bedrijf op laten brengen; nl Trimline. Deze zijn officiele dealer van 3M producten. helaas niet van hetgeen ik in amerika gezien had. Deze zijn nog dunner en hebben een nog mooiere pasvorm. kijk maar eens bij www.chipguard.com voor 150 USd koop je een perfecte kit. Mijn advies is deze dan wel aan te laten brengen door een bedrijf als trimline.

Mijn folie hebben we zelf gemaakt en ziet er toch wel netjes uit. Het vergeelt niet, laat niet los en beschermt goed. Ik heb dus alleen de motorkap gedaan. de echte heeft ook nog kleine delen voor de voorkant van het spatbord.

Eigenlijk zie je er niets van alleen als je er specifiek op let.

Doe er je voordeel mee!

groet

Jeroen

• Peet

Hallo,

Zit deze chipfolie standaard op een voorbumper van een is200? Er is namelijk een scooter dit weekend tegen m'n voorbumper geknald en er moet nu een nieuwe bumper op. Deze moet gespoten worden en ik vraag me af of er dan ook die folie op moet.

Vr. Groet Peet