Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

te koop TTE wielen

• frank van dorst

te koop;

4 stuks zgan TTE wielen 18" eventueel met banden (Toyo 245x40x18 en 275x35x18 met V-profiel)

Velgen zijn absoluut niet beschadigd en hebben slechts 2000km

onder mijn lexus gs 300 gezeten.

voorwiel 8,5J en achterwielen 10J.

Vraagprijs EURO 400 per stuk exclusief band.

• Patrick

He frank ,

stuur mij op de mail eens een par fototjes of waar woon je ongeveer,ik heg zelf een gs 300 van 2002 exuctive zoek eigelijk een paar chrome velgen maar mischien zijn deze ook wel mooi ???? ( voor de winter).

heb je geen lexus meer of hoe zit dat,vertel er eens wat van ?/

groeten patrick B

• frank van dorst

HE PATRICK,

NEE, IK HEB ZELF GEEN LEXUS MEER (KREEG BIJ BMW EEN BETERE PRIJS ALS BIJ TIEMENS IN ARNHEM VOOR MIJN GS300), MAAR HEB DEZE VELGEN PAS 3 MAANDEN GELEDEN BIJ DEALER VAN DORST IN BREDA GEKOCHT, WOON ZELF IN DE BUURT VAN ROOSENDAAL (NOORD-BRABANT)

• Patrick T3

Heb je de gepolijste uitvoering of de alu-kleur? Wat is de nieuwwaarde en wat vraag je voor de velgen inclusief de banden?

Alvast bedankt.

• FRANK

GOEDE MIDDAG,

DE UITVOERING IS IN ALU-KLEUR.VELGEN HEBBEN EEN NIEUWWAARDE VAN EURO 500 PER STUK.INCLUSIEF BANDEN ZOU IK UITKOMEN OP EURO 600 PER STUK. BANDEN ZIJN ABSOLUUT NOG GOED EN ZIJN VAN HET MERK TOYO-PROXUS MET EEN VET V-PROFIEL.