Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

IS sportcross of sedan?

• Ron

Is er iemand die een sportcross bezit? en hoe bevalt dat ik overweeg nl. om of een nieuwe sedan danwel sportcross te kopen alleen ik kan nog geen keus maken ik bezit nu een IS200 handgeschakeld maar wil graag automaat,dat kan helaas niet in een 200 sportcross dus zal ik die wens moeten laten vervallen maar dan nog is het een moeilijke keuze een 300 vindt ik te prijzig.

• Patrick T3

Ik heb een weekend in een Sportcross gereden (IS300) De wegligging is wat je gewend bent van een IS model, dus dik in orde. Let wel, deze is dus met de 17" wielen, die je op de IS200 (standaardmodel) niet hebt.

Qua model is het zeer persoonlijk. Hij is natuurlijk praktischer en zeer apart gelijnd. Toen ie net op de markt verscheen, had ik zo m'n twijfels. Maar als je 'm vaker ziet, wordt ie echt mooier en als je er dan in gereden hebt, dan ben je overtuigd. Ik moet wel zeggen dat als ik zelf voor de keus stond, ging ik voor de sedan. Puur omdat ik die toch ietsje mooier vind en ik ben de extra ruimte niet nodig. Kun je die ruimte wel gebruiken, dan heb je aan de Sportcross een geweldige auto.

Suc6 met je keuze en hou me op de hoogte als je wilt.

Gr.

Patrick

• Ron

De kogel is door de kerk het wordt geen sportcross maar een sedan de IS 300 ex.

In april wordt hij afgeleverd bij Tiemens Arnhem .

• Patrick T3

Gefeliciteerd!! Uitstekende keuze waar je veel plezier mee zal hebben. Dat rijdt echt super.