Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

Clubs en Meetings ???

• Lexus

Hoi hoi ik heb zo eens effe rond lopen kijken op het internet en ik kan eingelijk niet echte clubs vinden. Mijn vraag is dus of iemand bekend is met een lexus club en of er ook meetings worden gehouden onderling. Zo niet zijn er al mensen met zon gedachte om zon club op te zetten???

heb zelf een IS 200 zilver. HELEMAAL SUPER !!!!

• Lexus

want het lijkt mij wel leuk en handig om informatie met elkaar te delen op zo'n bij eenkomst. Dus als er mensen zijn die daar belangstelling in hebben of iets weten (Of ideeen hebben) laat het even weten.

• Jan

Hallo Lexus, goed idee, zelf heb ik enige weken geleden ook al geopperd om eens te kijken of er belangstelling is om een keer met Lexus-fans bijeen tekomen, misschien iets voor het voorjaar?

Groeten Jan.

• Patrick T3

Ik heb inderdaad wel de gedachte gehad om een dergelijke club op te zetten, maar ik weet uit ervaring dat daar veel tijd in gaat zitten. Ik heb al eens eerder in een soort bestuur van een (niet officieel geregistreerde) autoclub gezeten, maar daar heb ik gewoon te weinig tijd voor. Vandaar dat ik eigenlijk hoop dat er meer mensen zijn die het wat lijkt om een club op te richten, ik ben er in ieder geval een groot voorstander van. Ik meld mij bij deze dan alvast aan als lid ;)

Ook lijkt het mij leuk om in het voorjaar eens een keer bij elkaar te komen en wat meer Lexus-enthousiastelingen te ontmoeten!

• jurian dol

ik ben jurian dol 16 jaar en zelf een grote lexus fan het lijkt mij als fan een ontzettend leuk idee om een lexus nederland club te beginnen dit in samenwerking met enkele dealers in ons land die bereid zijn mee te werken om zo meetings enz.. te organiseren.

• Ron

Goed idee ik wordt lid heb zelf een zwarte IS 200 ex.

• Jan

Persoonlijk denk ik dat we eerst in het voorjaar maar eens moeten afspreken, en dan eens zien of, en zoja hoeveel Lexus fans daarop afkomen, het lijkt me logisch om dan ergens in het midden van Nederland af te spreken, dat zou dan misschien het begin kunnen zijn van iets, Groeten Jan.

• LEXUS

Het lijkt mij inderdaad een goed plan om een datum te prikken. En te kijken hoeveel belangstelling er voor is. Al zal de dat eerste keer(en) niet zo heel erg veel zijn. Aan gezien wij naar mijn weten niet in hele grote aantallen rond rijden ;-). (gelukkig maar). Daarom stel ik voor dat we een Datum prikke voor zo'n dag en het nieuws een klein beetje verspreiden en dan kijken we wel wat er komt opdagen.( een eventueele website is in de maak ).

Groetjes

• Lexus

Heeft iemand nog ideeen??? ;-)