Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

GS300 gekocht uit 1998

• Ryan

Ik heb eindelijk de stap gewaagd en een nieuw type GS 300 Executive uit 1998 gekocht. Ik wil deze uiteraard dealer blijven onderhouden, maar ben nog niet helemaal over uit bij welke van de 5 dealers ik dit zal gaan doen! Wie heeft er goede ervaringen met een dealer en klopt het dat een normale beurt, mits er niks anders aan de hand is, rond de ? 200,– ex kost. en bij vervangen van de remschijven (voor) en blokken ? 400,– ex kost.

Ik heb mijn zinnen gezet op Tiemens in Arnhem….., is dit een terechte keuze….

Ryan

• Jan

Ryan gefeliciteerd met je Lexus, een zeer verstandige keus voor de beste auto ter wereld, van onderhoudsprijzen weet ik nog niets af, daar kan ik je dus niet mee helpen, wel weet ik dat Louwman Breukelen een zeer goede reputatie heeft, heb je de auto dan niet bij een dealer gekocht? In ieder geval veel geluk met de auto, Jan.

• Ryan

De Lexus stond bij een Mercedes Dealer (mijn vrouw heeft een A), vandaar! Maar de GS is wel dealeronderhouden, heeft net een zeer uitgebreidde beurt gehad bij de dealer in Groningen. Ik woon in Noord Holland, vandaar mijn orientatie…..

• B.P. Florijn

Hoi Ryan,

Gefeliciteerd met de aankoop! Wat betreft dat je je zinnen gezet heb op Tiemens Arnhem is een hele goede keus! Heb er zelf ook zeer goede ervaringen mee.

Met vriendelijke groet,

Bert. P. Florijn

• jeroen

Hi Ryan,

Veel geluk met de GS, mooie wagen en kwaliteitje hoor! De kosten lijken mij wat dunnetjes.

Ik rijd een Is200 en betaal voor een grote beurt 484 euro en een kleine beurt 360 euro. Is niet weinig, maar er gebeurt ook niet veel. Dus die bedragen die jij noemt lijken me wat te simpel voorgesteld. Vaak is de ratio; hoe duurder de auto ; dan stijgen de onderhoudskosten mee.

Hou hier maar eens rekening mee, kom je niet bedrogen uit.

veel plezier

Jeroen

• john

Ik weet niets over Tiemens maar ga niet naar Breukelen

Ze hebben een heel mooi pand ( maar dat moet jij betalen met je beurtjes )

gr

John

• jurian dol

ik ben een lexus fan en kan u lexus tiemens in arnhem echt aanbevelen vooral Erik Tiemens weet heel veel over tuning enz.. en is erg klantgericht.

gr jurian