Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

tuning

• piet

hallo lexus fans,

ik heb mij voor de eerste keer een lexus RX300 aangeschaft. Deze zal rond februari 2003 geleverd worden, nu ben ik dringend op zoek naar iemand die weet waar ik deze auto kan laten tunen. Hiermee bedoel ik of iemand weet of er voor dit type van wagen spoilers ed. bestaan. Kan iemand mij hiermee helpen.

• hans

http://www.suprastore.com

• piet

hej hans,

alvast bedankt voor de mail die je me stuurde, maar naar waar ik vooral op zoek ben zijn accessoires voor de SUV nl de lexus jeep RX300. In de site die je me stuurde zijn er alleen tuningsets voor de GS300/GS400. helaas ben ik daar niet veel mee maar nogmaals toch bedankt voor het reageren op mijn vraag

Groetjes,

piet

• Patrick

Hoi Piet,

Piet goede keus hoor !!!! zo'n LEXUS Ik heb zelf een GS 300 van 2002 en had hiervoor een IS 200 maar elkekeer als ik in de LEXUS rijd ,Tjesus wat een ervaring en een kik zeg.

Ik spaar alles wat ook maar met LEXUS te maken heeft en koop dit alles bijna altijd in de USA via EBAY,moet je daat maar eens kijken ,hier kun je zoooooooveel voor een LEXUS krijgen ,het is niet voor niets het land van de LEXUS.

Als je nog meer wil weten mag je me graag een mailtje sturen want ik ben “mag je gerust zeggen een LEXUS GEK ” Ha Ha .

Hoop nog van je te horen .

En O ja Veeeeeeeeeeeeeel plezier met “DE LEXUS ”

Groeten uit Assen

Patrick B

lexus@shinyskin.com