Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

Lease IS200 LPG

• Hafid Chahbar

Hi,

Ik ben me weer aan het vergapen op mogelijke nieuwe leaseauto's. De IS 200 past net in mijn budget, maar dan moet er wel een LPG-systeem aan hangen.

Zijn er mensen die hier positieve, dan wel negatieve ervaringen hebben met de combinatie ‘IS200 + LPG’

Alle reacties welkom en alvast bedankt!

Hafid Chahbar

• Patrick T3

Ik heb zelf een IS200 welke mij zeer goed bevalt (dus de auto kan ik je in ieder geval aanraden) Helaas heb ik geen ervaringen met LPG.

Succes!

M.vr.gr.

Patrick

• Hafid Chahbar

Hi,

Ik ben gebeld door het Lexus Infocenter. De IS200 is niet op LPG leverbaar.

Vandaar de geringe reacties :)

• rob

Heren,

Het is wel mogelijk een IS200 op LPG te verkrijgen. Ik ga deze week mijn IS 200 in Breda bij Van Dorst ophalen.

Of er negatieve ervaringen met het rijden op LPG zijn weet ik helaas niet..en hoop deze ook niet te vinden!

Groeten,

Rob

• Hafid Chahbar

Oh.. dit wordt interessant!

Ik wacht even af.. de eerste week zal je gewoon op benzine rijden denk ik zo =D

Laat het me weten hoe het gaat.. ik ben benieuwd (hafid@xs4all.nl)

Groeten en succes!

Hafid

• rob

ik houd je wel even op de hoogte de komende weken.

Hoop geen toestanden te verkrijgen zoals Patrick eerder in deze forum vermeld (verbrande klepppen ed….Patrick van waar/wie heb je deze info over dat IS 200 niet goed op LPG loopt?).

Het klopt dat Lexus zelf de LPG niet meer inbouwd. Lexus heeft in Eindhoven een bedrijf dat wel gas in de IS 200 kan inbouwen.

De garantie voorwaarden veranderen wel iets volgens mij, maar dekt nog wel alles zei de verkoper. Ik lease de auto, dus maak ik me hierover niet zoveel zorgen.

Ik laat het je wel weten hoe het verder verloopt.

Groet,

Rob

• Dirk van Hees

Een advies: begin met een automaat NOOIT aan LPG.

Verder is LPG vaak een kwestie van geluk of pech.

Als je pech hebt dan is dit vak niet te verhelpen,

met name met duurdere installaties …