hallo kan er iemand mij een advies gven waar ik op moet letten bij het aanschaffen van een ls 400 ?ikben van plan om een+/-93 er te kopen
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op lexus.startpagina.nlEigenlijk is er niet echt iets bekend waar je op moet letten bij de aanschaf. Lexus staat bekend als uiterst betrouwbaar, dus je zal geen vreemde dingen ontdekken.
Persoonlijk ben ik wel een voorstander om een dergelijke auto bij de officiele Lexus-dealer aan te schaffen. Kost iets meer, maar dan heb je wel een team die garant staat voor de kwaliteit van de auto, mocht er iets mis zijn. Bovendien is de historie bekend, wat erg belangrijk is bij aanschaf van welke occasion dan ook.
We rijden sinds 1993 Lexus en hebben nooit problemen gehad.
M.vr.gr.
Patrick
Beste Jaap,
Kom eens bij ons langs of kijk eens op onze website www.lexus-tiemens-arnhem.nl voor ons actuele Lexus occasion aanbod. Ook een Lexus LS 400 van ± 1993 staat nog borg voor jarenlang exclusief rijplezier, mits natuurlijk goed onderhouden. Alle Lexus occasions die bij ons worden verkocht zijn standaard voorzien van Red Carpet treatment met o.a. onze haal- en brengservice en altijd een vervangende Lexus tijdens onderhoud of een eventuele reparatie.
Lexus Occasion Garantielabels:
Lexus kent drie verschillende soorten occasionlabels: de Lexus Premium Warranty, de Lexus Occasion Garantie en de Bovag garantie.
1. 3 Jaar Lexus Premium Warranty:
Met een Lexus Premium Warranty occasion kiest u voor de zekerheid van een nieuwe auto. Deze occasions hebben de volgende kenmerken:
De betreffende Lexus is jonger dan 5 jaar en heeft maximaal 125.000 km gereden.
* maar liefst 3 jaar garantie tot maximaal 300.000 km, al naar gelang het eerst bereikt wordt
* recht op Red Carpet Treatment (o.a. de unieke haal & brengservice bij onderhoud en recht op gratis vervangend vervoer)
* de eerste zes maanden BOVAG-dekking. De volgende 30 maanden garantie op het niveau van de originele fabrieksgarantie
2. Lexus Occasion Garantie:
Dit uitstekend garantielabel heeft de volgende kenmerken:
De betreffende Lexus is niet ouder dan 8 jaar en heeft maximaal 150.000 km gereden
* 1 jaar garantie of een maximaal gereden afstand van 40.000 km, al naar gelang het eerst bereikt wordt
* eerste zes maanden BOVAG-dekking, laatste 6 maanden Lexus Occasion Garantie op het niveau van de originele fabrieksgarantie
* recht op Red Carpet Treatment (o.a. de unieke haal & brengservice bij onderhoud en recht op gratis vervangend vervoer)
3. Bovag garantie:
Van toepassing op alle Lexus occasions ouder dan 8 jaar en / of een hogere kilometerstand dan 150.000 km.
* zes maanden garantie volgens BOVAG voorwaarden
Heb je nog verdere vragen neem dan vrijblijvend contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Timon Visser
Vestigingsmanager Lexus Tiemens Arnhem
een beetje laat deze reactie maar toch, ik ben bij jullie geweest en ik ben prima geholpen ik had echt interesse in een van jullie occassions,maar door omstandig heden destijds is het helaas toen niet door gegaan maar,ik ben nog steeds van plan om een ls 400 te kopen en wat mij betrefd kom ik bij jullie terug
ik houd jullie site regelmatig in de gaten
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?