Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

GS300

• Hans

Hoi,

Ik ben van plan een GS300 uit 1994 aan te schaffen met 240.000 km op de teller.

is het wel verstandig om een auto met zoveel kilometers op de teller aan te schaffen, en wie kan mij wat meer vertellen over de kosten van deze auto (brandstofverbruik en wegenbelasting). En waar moet ik speciaal op letten bij de aanschaf van een GS300???

groeten,

Hans

• Ruben

Beste Hans,

Geen enkel probleem, 240000 op de teller. De GS300 heeft een 3 liter V6, die loopt makkelijk 5 a 6 ton weg. Ik hb zelf vorige maand een GS300 gekocht van 1995 met 245000 op de teller. Het brandstofgebruik is afhankelijk van je rijgedrag. Wij rijden normaal/rustig en rijden 1 op 9.

Wegenbelasting is ongeveer € 190 per kwartaal. Voor info ga naar autotrader.nl en selecteer de GS300. Je kan dan een testrapport en de specificaties inzien.

Wij hebben onze lexus gekocht bij RMC in Leiden voor € 12.950. (rmcauto.nl)

Daar hadden ze op dat moment nog een GS300 in donkerrood staan. Absoluut een goede autohandelaar. Is tevens aanmerkelijk goedkoper dan de lexus dealer.

Succes,

Ruben

• hans

Beste Ruben,

Bedankt voor je reactie. Ik ben nog aan het onderhandelen m.b.t. de GS300 uit '94.

Ik laat nog wel ff weten hoe het afgelopen is (en hoe de Lexus bevalt evt.)

groeten,

Hans

• rudy

lexus heeft toch echt 6 cil lijn motor

maar zon grote motor kan makkelijk 4-500 duizend km draaien

• Hans

hoi,

Nou het is gelukt hoor. Ik heb een GS300 gekocht. met schade nog wel maar daar wordt aan gewerkt.

Ik heb er al wel een stuk mee gereden en dat is wel “kicken”

Ik denk dat ik eerst maar eens een instructieboek ga bestellen, met al die knopjes en metertjes………………..

groeten,

Hans