Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

IS200 Compressor

• Bob de Kousemaeker

Ik heb sinds kort een Lexus IS200 met compressor. Erg leuk speelgoed, alleen de compressor i.c.m. een handgeschakelde IS200 geeft wat kleine probleempjes. Het motormanagement van de compressor dat voor de samenwerking zorgt met het standaard motormanagement heeft af en toe kuren.

Ik raad iedereen aan een IS300 te kiezen.

• twente@technonet.nl

Bedankt voor de tip.

Groeten Robert

• kooistra

Ik rij zelf ook is200 sport, is300 is voor mij geen alternatief (te duur) en denk na over de aanschaf van een compressor. Zijn de problemen die je met de compressor hebt niet te op te lossen door de leverancier daar je toch een jaar garantie krijgt. heb je hem laten inbouwen door Cavellino? En hoe zit het met de lexus garantie?

• Bob de Kousemaeker

De compressor is ingebouwd (met garantie) door Cavellino. Helaas op een handgeschakelde IS200 geeft de compressor veel problemen. Ik geloof ook, dat hij niet meer onder garantie geleverd wordt op een handgeschakelde IS200. De problemen zijn al vanaf het begin. Veertjes die breken, motormanagement dat er geen zin meer in heeft. De Lexus dealers hebben niet veel verstand van compressors, dus de reparaties duren lang.

Mijn IS200 gaat maandag naar de importeur in Raamsdonkveer voor een totale check-up. Dit is een laatste poging. Lukt het de importeur zelf ook niet om de problemen met 100% zekerheid op te lossen, gaat de auto retour afzender.

Ik sta gemiddeld eens per twee weken stil langs de weg, met een auto Lexus die niet wil rijden. Daar wordt je niet happy van.

• genesis

Volgens myn bescheidden mening is de is 200 niet van het kaliber 300, 400 en 430, de is 300 zie je overigens veel in Amerika en Canada de 200 komt daar geheel niet voor.

P.s. ik heb niets tegen lexus, ik vind het een schitterend product, maar de is 200 vind ik meer by toyota thuis horen dan in de lexus range, ik ry zelf al jaren toyota en de kwaliteit is prima,

Groet Rob