Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

accessoires

• Jeroen van Veldhuizen

beste LXS fans, ik zoek wat nuttige accessoires voor een IS200 Sport.

Kent iemand een accessoires boek voor de IS series. Ik zoek nl. een bagagenet voor in de kofferruimte. Daar zitten van die handige haakjes om eventueel riemen aan te bevestigen.

Ik heb mijn auto nu een week en jawel de eerste steen is al tegen de motorkap geketst, met steenslag tot gevolg. Nu zag ik op een amerikaanse web-site (van de lexus.pagina) over een rigoreuze ombouw van een IS200 SportCross, daarin werd ook een folie van 3M aangebracht tegen steenslag. Weet iemand of dat ook in Nederland gebeurt ?

gaarne jullie reakties

Jeroen van Veldhuizen

• Paul

De dealer heeft wel een lijst ( boek ) met accessoires, mischien staat hierin wel een bagagenet.

Paul

• B.P. Florijn

Hoi Jeroen,

Doet dat even zeer die steenslag? En dat nu al! Maar goed, zo'n bagagenet is zeker te verkrijgen bij de Lexus dealers! Vraag er even naar bij Tiemens!

Bert Philip Florijn

• Jeroen van Veldhuizen

Ja dat doet zeer! Maar even terug over die 3M folie, weet iemand daarvan?

Oh ja, even nog dit: het rijdt geweldig!!! Maar een beetje meer vermogen zou wel wenselijk zijn. Maar sturen, waauw!

groet Jeroen

• TWENTE

chiptunnig (als dit mogelijk is),

Groeten R. Veldkamp IS 200 sport, ook meer vermogen gewenst.

• Paul

Chiptuning is mogelijk maar alleen in Duitsland.

Je kunt ook een compressor kit kopen. ( is vrij duur.)

Gr. Paul

• Patrick T3

Voor een kompressorkit betaal je een kleine 8200 euro…

Gr.

Patrick

• Wim Geveke

Jeroen,

Mijn IS 200 executieve automaat is na 75.000 Km aardig gespikkeld. 08/99

Binnenkort wordt mijn nieuwe IS 300 sportcross afgeleverd en heb daarbij besteld een front mask uit amerika.+/- 220,== euro ex.btw.

Mijn dealer Louwman Den Haag zou ervoor kunnen zorgen.

Zodra ik hem gemonteerd heb (makkelijk af tehalen) zal ik een fototje naar je mailen.

Groetjes van een Lexus Fan.

• Jeroen van Veldhuizen

Dag Wim,

Ik weet wat je bedoeld, kijk maar eens op www.chipguard.com daar is de guard te koop voor 150 dollar, moet je hem alleen maar op laten sturen ben je mooi voordeliger uit!

Ik heb inmiddels door Trimline bv (www.trimline.nl) zelf voor een test de guard aan laten brengen. Trimline is een officiele 3M dealer (de maker van scotch guard) Maar helaas het model voor de Lexus hebben ze niet en we hebben er een zelf gemaakt in de garage van Lexus Tiemens in Arnhem. Kan niet zeggen dat het mooi is geworden want: folie is te dik, geen pasvorm alleen een rechte strook.

De amerikaanse versie is OK de folie is de helft dunner , en een perfecte pasvorm, met overlap om om de motorkap te vouwen. Maar ik kende niemand die dit wilde monteren voor mij. Maar nu ik het in levende lijve heb gezien zeg ik dat kan iedereen.

Ik ben benieuwd hoe het er op jouw auto uit zal zien. Uit Amerika heb ik gezien dat het bijna onzichtbaar is. Als ik een foto van je krijg en je bent er positief over , trek ik het mijne er meteen vanaf!

succes

jeroen