Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

Beste lexus dealer

• Paul

Vandaag heb ik mijn 2e Lexus GS430 gekocht bij mijn dealer in Arnhem.

Lexus is voor mij het ultieme gevoel……een perfecte auto en een super client gerichte dealer.

Bij deze dealer voel je je thuis en de service is perfect. ( ook de koffie.)!!!!!!!

Ik kan iedereen Lexus Tiemens in Arnhem aanraden.

Groetjes,

Paul

• B.P. Florijn

Hallo Paul,

Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop! Ik ben dezelfde mening toegedaan als jou over Tiemens in Arnhem!

Groet,

B.P. Florijn

• Patrick T3

Hee Paul,

Ik ben het helemaal met je eens wat betreft Tiemens (en ook wat betreft de GS430 natuurlijk).

Ik heb zelf ervaring met Louwman Groningen (voorheen Toyota Noord), van Dorst Breda en Tiemens, maar de klantvriendelijkheid én behandeling bij Tiemens is absoluut een stap verder dan bij de andere twee.

In Breukelen ben ik ook een paar keer geweest, maar ook die kunnen nog veel leren van Tiemens!

Veel plezier met je nieuwe aanwinst!!

Gr.

Patrick

• Pos

Ik heb ervaring met Arnhem en met Breda, Groningen ben ik wel eens geweest toen het nog Toyota Noord heette. Men is in Arnhem wat attenter. Ik ben misschien een beetje ouderwets maar ik vind dat ook de werkplaats een belangrijk deel uitmaakt van de service.

Behandeling door de commerciële afdeling moet gewoon goed zijn.

Nu hebben we de pech (of eigenlijk geluk) dat er aan Lexus niet vaak iets mankeert en ik vind het dus ook lastig om iets over de werkplaats te zeggen.

Ik ben ook erg nieuwsgierig hoe mensen met een wat oudere Lexus-auto's deze garages bekijken, want er komt natuurlijk wel een moment dat je wel wat aan de auto zult moeten repareren. Dan kun je ook vanuit die optiek iets over een dealer zeggen.

Ik ben wel van mening dat Lexus over het algemeen niet erg duidelijk is wat onderdelen precies kosten, het wordt dan ook lastig om een break-even point te berekenen. Een voorbeeld; een setje schokbrekers voor een LS400 rondom schijnt € 2800,– te kosten, dan zit je bij een 10 jaar oude auto al aardig op de helft van de dagwaarde.

Oja en een werkplaats handboek zal wel strikt confidentieel zijn.

Open voor discussie,

Pos

• Margriet

Erg bijzondere opmerkingen, wij hebben totaal andere ervaringen,

Nieuwe Lexus (LS430). Van het begin af aan problemen (o.a. motot die afslaat tijdens het rijden, veel lawaai, meer dan onze oude 400, alarm dat spontaan afgaat etc etc) Kortom een vrijdagmiddag geval dat maandagochtend met een flinke kater nog even de laatste check krijgt. Word door de dealer (Tiemens) behoorlijk lauw op gereageerd. Tja. Ondanks de goede ervaringen met de 400 voor ons geen Lexus meer,