Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

winterbanden onder is200 sport

  • TWENTE

    Passen er winterbanden onder een is 200 sport ? en welke stalen velgen passen hier onder (mischien van een toyota ?) wie heeft hier ervaring mee, onder mijn huide ALFA rijdt ik in de winter met winterbanden, nu ik overweeg om een lexus is 200 sport te kopen, de vraag is of dit ook bij deze auto mogelijk is.

    Wie heeft er informatie over het onderhoud van een is 200 sport.

    groeten robert.

  • Albert

    Robert,

    Ik heb zelf een IS200 executive gehad (nu een GS300) en had hierop winterbanden.

    Die banden heb ik be de bandenboer op de hoek gekocht. Ze hebben toen de zomerbanden van de velg afgehaald en deze tot de zomer bewaard. In de zomer weer gewisseld.

    Kost wel wat meer per jaar maar je hoeft geen extra velgen te kopen.

    Ik zou wel bij een lexus dealer om advies vragen. Ik had zelf het probleem met Michelin banden dat deze bij volledig insturen soms schuurden tegen het plastick van de wielkappen.

    Albert

  • Patrick T3

    Robert,

    Winterbanden zullen geen probleem zijn. Dit kan gewoon via de Lexusdealer of een gewone bandenleverancier.

    Het onderhoud valt wel mee. Ik rijd zelf een GS300 T3 en ik ben nog nooit echt geschrokken van de werkplaatsfactuur.

    Gr.

    Patrick