Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

telefoon inbouw

  • Jeroen van Veldhuizen

    Ik heb net een IS200 Sport besteld (ik ben heel trots) en natuurlijk met het oog op volgend jaar een carkit daarbij. Dacht ik..

    Het systeem wordt door de deler ingebouwd en wat aanpassingen aan de audio set en de steun wordt rechts tegen de midden console aangebouwd (dus geen stengel), maar ikzelf moet de carkit aandragen!! Beetje een slap verhaal. Ik heb het dus nog niet in de levende lijve de uitvoering gezien. Heeft iemand daar foto's van?

    Verder welke car kit is nu speciaal voor de IS200, het gaat alleen om de houder en de microfoon de rest zit in de auto door lexus ingebouwd.

    Verder wie weet waar ik zo'n mooi IS200 horloge kan kopen (niet bij de dealer uiteraard!).

    alsvast bedankt voor ieder z'n input

    Jeroen

  • patrick

    Hallo Jeroen,

    Ik denk dat je eens goed met de dealer om de tafel moet gaan zitten. In mijn ogen ben je gewoon een carkit nodig die geschikt is voor jouw telefoon. Dan doen zij de rest. Ik heb helaas geen foto's.

    De horloge. Ik begrijp heel best dat jij een omweg wilt vinden, want die horloge kopen betekent automatisch diep in de buidel tasten. Ik weet niet of de mogelijkheid er is om via bijvoorbeeld een horlogezaak of juwelier deze te bemachtigen. Ik denk het persoonlijk niet, want als wij het over dezelfde horloge hebben dan is deze speciaal voor de IS200 gemaakt en ik geloof ook nog in gelimiteerde oplage. Even informeren dus!

    Succes en als je nog vragen hebt, laat het me maar even weten.

    Groeten,

    Patrick

  • B.P. Florijn

    Hallo Jeroen,

    Allereerst gefeliciteerd met de aankoop van een Lexus en welkom bij de Lexus familie. Ikzelf ben eigenaar van een Lexus IS200 Executive met alles erop en eraan! Naar volle tevredenheid.

    De telefoon is bij mij inderdaad zoals door jou beschreven een de rechterkantr van de middenconsole aangebouwd. Het betreft een handsfreekit van het merk Sony, voor het toestel CMD-C1. Deze set is dus wel rechtstreeks via m'n dealer aangeschaft en gemonteerd. Heb hier echter geen foto's van. Eventueel als je het op prijs stelt kan ik deze week een digitale foto maken en naar je toesturen! Zo ja stuur even je e-mail adres.

    Met vriendelijke groeten,

    Bert Philip Florijn

    webmaster http://lexus.startpagina.nl

  • Jeroen van Veldhuizen

    Hallo Bert,

    Bedankt voor je reaktie! Bemoedigend. Als het kan en het is niet teveel moeite is graag een foto van jouw installatie. Ik vind het wel een beetje slap van Lexus dat hier niet goed over nagedacht is voor de 200 serie.

    Ik heb gekozen voor een mutebox op het audiosysteem met antenne aan de binnenkant. Ik luister altijd nogal luid de muziek en hoor de telefoon anders nooit!

    Ik zal waarschijnlijk een nieuw toestel kopen aangezien mijn nokia al 2 jaar oud is. (email adres; jvv@vbr-turbineparts.com)

    Werkelijk interessant te lezen wie wat schrijft. Mooi dat een merk zoveel pro's en tegens kent. Tenminste geen allemans vriend.

    Ik heb er 8 maanden over gedaan om uiteindelijk te zwichten. Eerst een keer meerijden, dan een proefrit en 4maanden later eindelijk de knoop doorhakken. eerlijk gezegd was er geen konkurrentie en ik ben eigenlijk helemaal voor het uiterlijk gevallen! Als oud Renault rijder keek ik naar een Laguna Grand tour 3liter en een Renault Espace en dat was het.

    Tja en wat doe je dan? Op de Lexus is natuurlijk ook wel kritiek te leveren als autoliefhebber pur sang. Wat te denken van de achterklep schanieren, erg ouderwets! Ruimte achterin: nihil. Erfenis van Toyota. (had ik em gekocht als er Toyota op gestaan had??)

    Voors: de looks! het audio systeem! wegligging! acceptabele onderhouds prijzen, benzineverbruik.Stil…

    Maar als de auto niet voldoet aan de standaard die Lexus stelt, is het raus damit. Enfin hij wordt pas in Jan. geleverd en nu kan ik alleen maar naar de folder kijken

    Ik hoor graag van een ieder

  • TWENTE

    Wat wordt er verstaan bij telefoon voorbereid ? staat in de folder, ik krijg wo de IS 200 sport en moet een Siemens carkit inbouwen, is er al een antenne aanwezig ?

    is de auto al afgeleverd, zijn er standaart beugels aanwezig voor bevestiging aan de midden console ?, kun je hier mischien een foto van maken ?

    Groeten robert veldkamp

  • Paul

    Het mooiste is een creditcard antenne te laten plaatsen.

    Er zijn twee soorten steunen voor de carkit:

    1. een dashmount…hierop wordt de telefoon gemonteerd…het is een metalen steun die tussen het dashboard wordt gemonteerd.

    2. een veel mooiere oplossing een leren console die aan de rechter zijde van het dashboard komt…schuin boven/naast de pook…..echt super.

    verkrijgbaar in beige en zwart leer.

    Groeten,

    Paul