Hallo Bert,
Bedankt voor je reaktie! Bemoedigend. Als het kan en het is niet teveel moeite is graag een foto van jouw installatie. Ik vind het wel een beetje slap van Lexus dat hier niet goed over nagedacht is voor de 200 serie.
Ik heb gekozen voor een mutebox op het audiosysteem met antenne aan de binnenkant. Ik luister altijd nogal luid de muziek en hoor de telefoon anders nooit!
Ik zal waarschijnlijk een nieuw toestel kopen aangezien mijn nokia al 2 jaar oud is. (email adres; jvv@vbr-turbineparts.com)
Werkelijk interessant te lezen wie wat schrijft. Mooi dat een merk zoveel pro's en tegens kent. Tenminste geen allemans vriend.
Ik heb er 8 maanden over gedaan om uiteindelijk te zwichten. Eerst een keer meerijden, dan een proefrit en 4maanden later eindelijk de knoop doorhakken. eerlijk gezegd was er geen konkurrentie en ik ben eigenlijk helemaal voor het uiterlijk gevallen! Als oud Renault rijder keek ik naar een Laguna Grand tour 3liter en een Renault Espace en dat was het.
Tja en wat doe je dan? Op de Lexus is natuurlijk ook wel kritiek te leveren als autoliefhebber pur sang. Wat te denken van de achterklep schanieren, erg ouderwets! Ruimte achterin: nihil. Erfenis van Toyota. (had ik em gekocht als er Toyota op gestaan had??)
Voors: de looks! het audio systeem! wegligging! acceptabele onderhouds prijzen, benzineverbruik.Stil…
Maar als de auto niet voldoet aan de standaard die Lexus stelt, is het raus damit. Enfin hij wordt pas in Jan. geleverd en nu kan ik alleen maar naar de folder kijken
Ik hoor graag van een ieder