Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

welke?

• Pos

Hallo Bart,

Uit de advertentie en uit je verhaal begrijp ik toch wel dat je niet bijster enthousiast bent over de LS430. Als ik eerlijk ben vind ik een Jaguar XJ-serie ook mooier.

Volgens mij moet je gebruikt wel een Jaguar kopen die onder het Ford-regime is gebouwd, want daarvoor was het kwaliteitsaspect een tamelijk groot probleem.

Ook de eerste S-types schijnen nog weleens een probleempje met de automatische bak te hebben. De eerste 8 cylinders van de Jag zijn ronduit lawaaig in vergelijking met de LS400/LS430

In een eerdere discussie met Patrick heb ik al eens aangegeven dat het verlengen van de wielbasis van Lexus (LS400) van 1995 om meer ruimte te krijgen het model absoluut minder mooi heeft gemaakt. Ik blijf het eerste model toch eigenlijk nog steeds wat dat betreft iets statiger vinden.

Ik ben eigenlijk nieuwsgierig of je vindt dat er nog andere dingen zijn die je tegen zijn gevallen aan de nieuwe LS430. Ik zelf vind de voorkant ronduit lelijk.

Ik heb nooit met de LS430 gereden, maar hoe is de motor eigenlijk, want de LS400 vonden sommigen wat krap bemeten.

Ik blijf er wel bij dat Lexus t.o.v de andere 3 genoemde ook wel een aantal positieve punten heeft. Stil, zuinig(!) en goedkoop in onderhoud.

Groeten,

Pos Siccama

• TWENTE

Woensdag kan ik de IS 200 sport ophalen 27000km bj 2000 als nieuw de ALFA is via een ander dealer in geruild, de lexus is bij een toyota garage als demo geleverd.

Het is tocht gelukt door 1.5 maand te wachten is er 1815 euro van de prijs afgegaan, dus het wachten waard.

groeten robert.

• Patrick T3

Hallo Robert,

Gefeliciteerd en welkom bij de Lexus club…..Goed dat je toch de knoop doorgehakt hebt.

Hou me even op de hoogte hoe het verder gaat en hoe de IS bevalt, als je wilt.

Gr.

Patrick